Κυλιόμενο κείμενο

Προτού τα μάτια μπορέσουν να δουν, => Πρέπει να έχουν μάθει να μη δακρύζουν!... Προτού τo αφτί μπορέσει ν ‘ακούσει,=> Πρέπει να έχει χάσει την ευαισθησία του!... Προτού η φωνή μπορέσει να μιλήσει,=> Πρέπει να έχει γίνει ανίκανη να πληγώσει!... Προτού η καρδιά μπορέσει ν’ αγαπήσει,=> Πρέπει να έχει μάθει να μην πονάει!... Μόνο τότε τα μάτια θα μπορούν να δούνε την αλήθεια, το αυτί να την ακούσει, η καρδιά να αγαπήσει κάθε κρίκο της αλυσίδας του μικρόκοσμου, και η γλώσσα θα μπορεί να μιλήσει χωρίς να πληγώσει ούτε έναν απ' αυτούς τους κρίκους του μικρόκοσμου. "Μοναχικός Λύκος" - Μιχάλης I. Γκουντέβενος

Αποποίηση ευθύνης...

ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ… , => Δεν ήμαστε δημοσιογραφική σελίδα, και ως εκ τούτου δεν επαληθεύουμε τα θέματα, απλά κάνουμε αναμετάδοση θεμάτων, ειδήσεων, videos, κλπ. και όχι ρεπορτάζ. Για παράπονα, ενστάσεις ή αντιρρήσεις απευθυνθείτε στην ΕΝΕΡΓΗ πηγή της είδησης που υπάρχει στο τέλος κάθε Ανάρτησης και κάθε θέματος (Ο διαχειριστής: Μιχάλης I. Γκουντέβενος)

''Πάμε στοίχημα''

Αγαπητοί αναγνώστες

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ… , => Στείλτε τις απόψεις σας, την ιστορία σας, το θυμό σας, τα παράπονά σας, τα δικάσας θέματα στο email μας: mc-goud@hotmail.com, και εμείς θα τα δημοσιεύσουμε... ( δεν χρειάζεται να εγγραφείτε!...) (Μιχάλης I. Γκουντέβενος - Διαχειριστής)...

Σχόλια από "Μοναχικός Λύκος"


Η σελίδα "Μοναχικός Λύκος" θεωρεί αυτονόητο ότι όλοι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα σχολιασμού, κριτικής και ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θα θέλαμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν θα δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, ή υβριστικού, ή προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου.

Επίσης, σύμφωνα με τις αρχές μας, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Οπότε, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η σελίδα "Μοναχικός Λύκος" δεν θα δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον εκάστοτε συντάκτη τους και το περιεχόμενό τους δε συμπίπτει κατ' ανάγκην με την άποψη της σελίδας μας.


Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η Βία ήταν αδελφή του Κράτους (Θεογονία)


Ο Στάθης στον eniko
Η Βία ήταν αδελφή του Κράτους (Θεογονία)
«Καταδικάζω τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται», είπε ο συνταξιούχος στον κ. Σαμαρά που του περιέκοψε βιαίως τη σύνταξη. «Καταδικάζω τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται», λέει ο άνεργος στον κ.Σόιμπλε ο οποίος του έκανε βιαίως τη ζωή αβίωτη.
«Καταδικάζω τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται», είπε σε όλους τους εκείνος που έθεσε βιαίως τέλος στη ζωή του κι έφυγε. Στουρνάρας,
Βενιζέλος και Κουβέλης «καταδικάζουν τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται» εκτός απ’ τη βία που άσκησαν και ασκούν οι ίδιοι εναντίον παιδιών που υποσιτίζονται, ασθενών που δεν τους «αντέχει η οικονομία» τα νέα αενάως μέτρα κι άλλων 7.000.000 Ελλήνων που δεν έχουν τα δέοντα για να αγοράζουν ούτε τα στοιχειώδη τρόφιμα.
Η βία υπάρχει - μάλιστα στον σύγχρονο κόσμο η βία είναι αποκλειστικό προνόμιο του κράτους (αστικού ή σοσιαλιστικού), με μόνη υποχρέωσή του να ασκεί αυτή τη βία νομίμως - με βάση τους θεσμούς και τους νόμους. Τα κράτη έχουν το αποκλειστικό προνόμιο της άσκησης βίας, μόνον αυτά, μέσα απ’ τους θεσμούς, μπορούν να προσάγουν, να διώκουν, να καταδικάζουν, να υποχρεώνουν σε φορολόγηση, σε στράτευση και πλήθος άλλων που οι περισσότεροι, αν δεν τα εκλάμβαναν ως υποχρεώσεις ή καθήκοντα, θα τα απέφευγαν.
Τι γίνεται όμως όταν ένα κράτος διά της κυβέρνησής του παραβιάζει το ίδιο του το Σύνταγμα και ασκεί βία εναντίον των πολιτών παρά το γράμμα του και το πνεύμα του; Τι γίνεται όταν ένα κράτος, αντί να προστατεύει τους πολίτες του, τους καταδιώκει κατ’ εντολή άλλων; (Τρόικας, τραπεζών κ.τ.λ.)
Τι γίνεται όταν ένα κράτος διά της κυβέρνησής του καθιστά φόρου υποτελή (σαν να έχει χάσει πόλεμο) την πατρίδα του λαού και του έθνους που θα έπρεπε να προασπίζεται; Τι γίνεται όταν η εθνική ανεξαρτησία και η λαϊκή κυριαρχία απόλλυνται λόγω ανωτέρας βίας εκείνων προς τους οποίους το κράτος προώρισται να ανθίσταται κι όχι να υποτάσσεται;
Τι γίνεται όταν το αποκλειστικό προνόμιο της άσκησης θεσμισμένης βίας απ’ το κράτος υποκαθίσταται απ’ όποιον μπόρεσε να το βουτήξει, είτε πρόκειται για τη Χρυσή Αυγή, είτε για οποιονδήποτε άλλον συμμορίτη;
Οταν λοιπόν συμβαίνουν όλα αυτά, ανεβαίνουν στον μιναρέ οι χοτζάδες της «αγίας βλακείας» (δηλαδή πονηρής ιδιοτέλειας), τύπου Μανδραβέλη, Πρετεντέρη, Βορίδη, και «καταδικάζουν τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται»!
Ιδιαιτέρως τύποι σαν τον θαυμαστό κ. Ρίπλεϋ Βορίδη οδηγούν τακροκοδείλια δάκρυα (για τη βία που ασκούν οι κροκόδειλοι) στα άκρα. Επί παραδείγματι: α) παραβιάζει έως βιασμού η κυβέρνηση το Σύνταγμα. β)Διαμαρτύρεται η αντιπολίτευση. γ) Αρα φταίει η αντιπολίτευση για τη φασαρία που γίνεται!
Φταίει δηλαδή εκείνος που διαμαρτύρεται για την παραβίαση του Συντάγματος κι όχι αυτός που το παραβιάζει.
Παράλογο; Οχι με την αποκολοκύνθωση που έχουμε πάθει λόγω του πρωτογενούς πλεονάσματος της προπαγάνδας που υφιστάμεθα - μιας ακόμαβίας... «που την καταδικάζουμε απ’ όπου κι αν προέρχεται».

«Καταδικάζουμε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται». Αυτή είναι ηχυλώδης ουσία του Συνταγματικού Τόξου: η ενσωμάτωση της αντίδρασηςστη βία που ξετσίπωτα ασκεί η κυβέρνηση,
έχοντας υπερβεί το αποκλειστικό προνόμιο του κράτους σε αυτήν, όχι μόνον σε βαθμό κατάχρησης, αλλά σε βαθμό κακουργήματος.
Το Συνταγματικό Τόξο (ένας α-πολιτικός, α-νομικός και οπωσδήποτεανήθικος νεολογισμός) σκοπό έχει να ενσωματώσει την Αριστερά στο ίδιοσύνολο με τις μνημονιακές δυνάμεις τόσον, όσον και με εκείνες, τις ίδιες ή άλλες, που ασκούν την ίδια ή και χειρότερη αντιλαϊκή πολιτική ιδία βουλήσει. Στη
σούπα του βενιζέλειας εμπνεύσεως Συνταγματικού Τόξου επιχειρείται η απορρόφηση των αντιδράσεων που οφείλει να έχει η Αριστερά εναντίον της πολιτικής που σκλαβώνει τους εργαζόμενους και υποδουλώνει την πατρίδα τους.
Με την ακροδεξιάς εμπνεύσεως (απ’ όταν ο κ. Σαμαράς εζήλωσε δόξα Τσώρτσιλ) θεωρία «των δύο άκρων» από τη μια μεριά και το «Συνταγματικό Τόξο» από την άλλη, επιχειρείται να τεθεί η Αριστερά μεταξύ σφύρας και άκμονος.
Ομως, ούτε η Αριστερά, ούτε οποιαδήποτε άλλη λαϊκή δύναμη μπορεί να βρεθεί στο ίδιο πλευρό για να αντιμετωπίσει τον φασισμό με εκείνους των οποίων η πολιτική τον παράγει ή τον χρησιμοποιεί.
Μπορεί και η Αριστερά να έχει τις ευθύνες της για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει τώρα ο λαός με τη Χρυσή Αυγή, είτε επειδή ένα μέρος της αποκόπηκε απ’ τη λαϊκή παράδοση, είτε επειδή ένα μέρος της μπέρδεψε το έθνος με τον εθνικισμό ή τον διεθνισμό με τον κοσμοπολιτισμό, αλλά οι ευθύνες της περιορίζονται σε αυτά. Σε αυτά και την αλαζονεία όσων εν τέλει έχουν προσχωρήσει στο καθεστώς κι απ’ το ύψος του πελάτη του δικομματισμού λοιδορούν τους πληβείους για λαϊκισμό. Αυτά όμως και ώς εδώ! Η περαιτέρω προσπάθεια ενοχοποίησης της Αριστεράς για όσα κάνει το αντίθετό της (κι όχι το «άλλο άκρο») είναι εκ του πονηρού (του στυλ «καταδικάζουμε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται»). Η Αριστερά είναι ως εκ της φύσεώς της αντιφασιστική. Είναι αντιιμπεριαλιστική και διεθνιστική, ενώ ο φασισμός είναι η μαύρη χειρ του διεθνούς κεφαλαίου, είναι αντισημιτικός και ρατσιστικός. Η Αριστερά είναι πατριωτικήυπερασπίστηκε την πατρίδα εν κινδύνω, ενώ οι εθνικιστές την πρόδωσαν, όταν συνεργάστηκαν με τους ναζί, όταν κατέλυσαν τη δημοκρατία, και τώρα, όταν υποκαθιστούν την πολιτική με το έγκλημα, τις ανθρώπινες σχέσεις με τον βόθρο, και τον λόγο με τον φόνο.
Αλλά, αν δεχθούμε, όχι μόνον οι αριστεροί αλλά όλοι οι δημοκρατικοί πολίτες, ότι η άσκηση της βίας σε μια συντεταγμένη πολιτεία είναι αποκλειστικό προνόμιο του κράτους, τι εννοούμε όταν λέμε «βία στη βία της εξουσίας»;
Εννοούμε το «σκοτώστε τους φασίστες» ή ότι θα τους «τρελάνουμε στη νομιμότητα»; Είναι ίδιο το νόημα στο σύνθημα «θάνατος στον φασισμό» με το νόημα στο σύνθημα «φασίστες, ήρθε η ώρα σας»; - ή άλλα τέτοια συναφή;
Οποιος σπάει το κεφάλι του φασίστα για τις ιδέες του είναι φασίστας ο ίδιος. Οποιος, απ’ την άλλη, δεν συλλαμβάνει τον φασίστα για τα εγκλήματά του, παραβιάζει τους νόμους - εν προκειμένω ποινικούς.  Διότι, ευτυχώς, νόμοι που να καταδιώκουν τη σκέψη δεν υπάρχουν, τουλάχιστον όχι ακόμα, στην Ελλάδα.
«Βία στη βία της εξουσίας» σημαίνει υπεράσπιση των νόμων, όταν το κράτος ή οποιοσδήποτε άλλος τούς παραβιάζει. Κι αυτό δεν είναι λεγκαλισμός, διότι αν ορισμένοι νόμοι δεν μας αρέσουν, ας πείσουμε τον λαό να τους αλλάξει - αυτό είναι το νόημα της πολιτικής. Για αυτό η «επανάσταση παράγει δίκαιο», όταν ο λαός ξεσηκώνεται. Για αυτό η βία είναι η μαμή της Ιστορίας, διότι και οι μεταρρυθμίσεις επίσης (είτε προς αντιδραστική είτε προς προοδευτική κατεύθυνση) βία του καινούργιου πάνω στο παλιό είναι. Και το ποια ανάγκη εξυπηρετεί η βία του καινούργιου πάνω στο παλιό δείχνει το ταξικό πρόσημο της κάθε μεταρρύθμισης.
«Καταδικάζουμε» λοιπόν «τη βία από όπου και αν προέρχεται»μπορούν να λένε μόνον οι ηλίθιοι ή οι πονηροί (και συνεπώς δεν είναι παράξενο που η πληθύς των εκπροσώπων του καθεστώτος μηρυκάζει αυτό το στερεότυπο). Στην πραγματικότητα, σε μια ταξική κοινωνία όπως η δική μας η βία δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται από γενικεύσεις (που μάλιστα οδηγούν σε ηθικιστικές κατηγοριοποιήσεις του τύπου καλή, κακή και τα τοιαύτα), αλλά να προσδιορίζεται  ως προς τις αιτίες της και τα αποτελέσματά της. Αυτή είναι η δουλειά της πολιτικής (στη βάση των συσχετισμών που την καθορίζουν) και το αποτέλεσμα της πολιτικής είναι οι νόμοι. Και «οι νόμοι μόνον εν μέσω πολέμων σιωπούν». Εν καιρώ ειρήνης διέπουν. Οσο υπάρχουν και ώσπου να αλλάξουν, διέπουν.
«Θάνατος στον φασισμό» λοιπόν σημαίνει εναντίωση στο σύστημα εκείνο που καταργεί την όποια κεκτημένη νομιμότητα, ιδίως τη δυνατότητα της καταφυγής σ’ αυτήν των πιο ανίσχυρων απέναντι των πιο δυνατών. Σηματοδοτεί την εναντίωση (την υποχρέωση της εναντίωσης) στη ζούγκλα των υπερανθρώπων. Αντιθέτως, το «καλός φασίστας είναι ο νεκρός φασίστας» σηματοδοτεί τον εκφασισμό εκείνου που το λέει.
Και αν «η καταδίκη της βίας απ’ όπου κι αν προέρχεται» αποενοχοποιεί τη βία των Δυνατών εναντίον των αδυνάτων, η «βία ενάντια στη βία της εξουσίας» νομιμοποιεί τα δικαιώματα αλλά και την αντίσταση εκείνων εναντίον των οποίων το κράτος διά της κυβέρνησής του χρησιμοποιεί το αποκλειστικό του προνόμιο στη χρήση βίας καταχρηστικώς και με δόλο.
Ο,τι είναι νόμιμο, αν δεν είναι ηθικό, δεν θα είναι για πάντα νόμιμο. Μπορεί να περάσουν δεκαετίες ή και αιώνες, αλλά η μαμή της Ιστορίας τείνει να κάνει νόμιμο το ηθικό κι όχι να διαιωνίζει το ανήθικο.
Είτε με μεταρρυθμίσεις είτε με επαναστάσεις, και παρά τις πρόσκαιρες υφέσεις, οι άνθρωποι εξανθρωπίζονται, δεν αποθηριώνονται...

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Η ελεγεία του μαλάκα

Γερμανέ, έχε υπ' όψιν σου ότι δε σε λυπάμαι, ούτε θα σε λυπηθώ, αφού έχουμε πόλεμο.


Φιλογερμανέ: Και για σένα τα ίδια ισχύουν…
Λυπάμαι όμως τη χώρα μου.

Κάθε πόλεμος έχει θύματα, άρα είναι αναμενόμενο κι η χώρα μου να έχει απώλειες.

Μπορεί η Μοίρα να ορίσει να συμπεριληφθώ σε εκείνη τη λίστα. Ξέρεις όμως κάτι; Αν αυτό συμβεί, το δικό μου όνομα δε θα χαθεί, το κλέος των πράξεών μου δε θα εξανεμιστεί στη λήθη. Γιατί θα χαθώ, όπως χάνονται οι Έλληνες: σαν ήρωας. Οι γενιές που θα ´ρθουν, θα με μνημονεύουν. Ο ιστορικός του μέλλοντος θα πει και για μένα, όσα ειπώθηκαν για τους υπόλοιπους ήρωες της πατρίδας μου. Ο λαός μου, μέρος αναπόσπαστο του οποίου είμαι, θα συνεχίσει να υπάρχει στο διηνεκές του Χρόνου.

 Δε νομίζω ότι θα συμβεί το ίδιο και με σένα, Γερμανέ.

Διαβάζω αρκετά, μελετών την Ιστορία. Δε θυμάμαι να αναφέρεσαι πουθενά ως ήρωας. Έχεις κάποιον Γερμανό ήρωα να μου θυμίσεις; Πόσα μωρά έσφαξε, πόσες γυναίκες βίασε για τη δόξα της Γερμανίας;

Στηρίζεσαι στη μάζα και τη μηχανική δύναμη. Στηρίζεσαι στην πειθαρχία. Όχι όμως όπως οι Ρωμαϊκές φάλαγγες, όχι όπως οι Μυρμιδόνες, όχι όπως οι Λακεδαιμόνιοι, όχι όπως η Ρώσικη Στρατιά του Στάλινγκραντ, όχι όπως οι γκρινιάρηδες του Βοναπάρτη.
 Κάθεσαι στη θέση σου μηχανικά, επειδή αυτό μόνο ξέρει να κάνει η φυλή σου.

Αντίθετα με τον κινεζικό λαό, δεν περιορίζεις τα παιδιά σου, ώστε να είσαι αυτάρκης και ειρηνικός, αντεπεκτατικός.

Οι δήθεν πολιτισμένες Χέλγκες, Αγγέλες και Μαργκερίτες σου φέρνουν στον κόσμο σαν τις κουνέλες εκατομμύρια Αριανά ανθρωπόμορφα ρομποτάκια, με μία ατταβιστική ορμή να τα κινεί: να γεμίσει ο κόσμος από βρωμερά ξανθομάλλικα γαλανομάτικα μπασταρδάκια, όλα για τη γραμμή παραγωγής, με κάλτσες μέσα από τα σανδάλια, χοιρινό λίπος λουκάνικου στη θέση της ψυχής και μπύρα για αίμα. Ο Ιούλιος έπρεπε να είχε ανασκολοπίσει μέχρι και τον τελευταίο από τη φάρα σου, οι καιροί ήσαν σκληροί και κανείς δε θα διαμαρτύρονταν και πολύ. Ίσως, σφάλλοντας, να σε θεώρησε είδος προς αυτοεξαφάνιση, σαν τα γενετικά απορρίμματα του Δαρβίνου, όργανο ίδιο κι απαράλλαχτο με τη σκωληκοειδή απόφυση: άχρηστο εδώ και εκατομμύρια χρόνια, αλλά πάντα εκεί, μέχρι την επείγουσα εγχείρηση επί περιτονίτιδας.

Ενίοτε δεν είσαι υπόθεση ρουτίνας. Δυο φορές έχεις κακοφορμίσει τόσο, που ο ασθενής σώθηκε μετά από μακρόχρονη και επίπονη επέμβαση. Αλλά ποτέ, δυστυχώς, το παγκόσμιο σώμα δε σε απέβαλε πλήρως, όπως θα έπρεπε με εξαμβλώματα σαν και την δική σου περίπτωση. Ναι, μην ξαφνιάζεσαι, Γερμανέ. Εσύ είσαι η περίπτωση της επιβεβλημένης γενοκτονίας, κι ας επειράθης να το πράξεις με τους Ρομ, με τους Εβραίους, με τους Ρώσους, με τους Έλληνες. Αν εσύ είχες εκλείψει από το πρόσωπο αυτής της γης, ο κόσμος δε θα είχε αιματοκυλιστεί δυο φορές στο παρελθόν, ο κόσμος ΣΗΜΕΡΑ δε θα βρισκόταν στο χείλος του γκρεμού και της απόγνωσης.

Σου αναγνωρίζω κάτι βέβαια: Έχεις κατορθώσει στις απαρχές κάθε ύπουλης και απάνθρωπης προσπάθειάς σου να κατακτήσεις τον κόσμο, άγνωστο πώς, να μετέλθεις επιτυχώς κάθε δυνατό μέσον, ώστε να μη σε αντιληφθεί κανείς, έως ότου δυναμώσεις αρκετά. Ακόμη και οι λακέδες σου αντιλαμβάνονται το μέγεθος της απανθρωπιάς σου ετεροχρονισμένα, και πάλι όχι όλοι. Όπως είναι αδύνατο για τον ανθρώπινο νου να αντιληφθεί την πρακτική κυνηγιού της ύαινας, έως τη στιγμή της ενδελεχούς παρατήρησης, έτσι και στην περίπτωσή σου: ουδείς αντιλαμβάνεται το τόσο απλό και άψυχο όνειρό σου, εφάμιλλο της σκέψης της κατσαρίδας: Να εξαπλωθείς στον κόσμο ολάκερο, να υποδουλώσεις τους πάντες και τα πάντα, να χρησιμοποιήσεις την εργατική δύναμη κάθε σκλαβωμένου υποτελούς σου, προς όφελος και για τη δόξα της Αρίας σου Φυλής.

Γερμανέ, έχεις αποτύχει κάθε φορά που δοκίμασες να εφαρμόσεις το κατσαριδοσχέδιό σου. Δεν ξέρω τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα τα καταφέρεις αυτή τη φορά. Οι συνθήκες παραμένουν ίδιες, η παγκόσμια κοινότητα έχει πάψει να εξαρτάται από τη δική σου απαράμιλλη ποιότητα της βιομηχανικής παραγωγής των εργοστασίων σου. Με νύχια και με δόντια επιτέθηκες, όπου σε έπαιρνε - είπαμε, ήρωας δεν είσαι - σε όλα τα μερικώς εκβιομηχανισμένα κράτη. Δημιούργησες το ευρωμάρκο, ενώθηκες με τους ανατολικούς. Ιστορικά, αυτά οδηγούν σε πόλεμο. Το βλέπουν όλοι, αλλά αρνούνται να το παραδεχθούν.

Εγώ δεν το αρνούμαι. Και, ναι, αυτή τη στιγμή κυβερνώμαι από γερμανόφιλους, όπως κάποτε ο Μεταξάς του κατοπινού, όσο και ηρωικού "Όχι", της απαρχής του τέλους της δεύτερης απόπειράς σου.

Βλέπεις, Γερμανέ, δεν έχεις ελπίδα, όσο κι αν εγώ θα χάσω, από όσα δύσμοιρα θα συμβούν. Είμαι σαν τον Εβραίο, λαός περιούσιος, είσαι σαν τους Τατάρους, λαός καταδικασμένος να χαθεί, όσο κι αν ματοκυλίσεις τον κόσμο. Εσύ μάλιστα δεν έχεις Τζέγκις Χαν να σε διοικεί, μια χοντρή νοικοκυρά έχεις. Λες να σε έσερνε σε αυτήν σου τη νέα περιπέτεια κάποιος με ιστορική γνώση; Μερικές φορές ακόμη κι εγώ απορώ πώς γίνεται να σε σέρνει μια κολλημένη γερμανίδα μάνα. Αλλά μετά θυμάμαι: παιδί της είσαι, άξιο βλαστάρι της γερμανικής γης, όχι ρόδο, όχι αγκάθι, αλλά σαπρόφυτο.

Έχεις μια ευκαιρία ακόμη, Γερμανέ, να με καταστρέψεις. Θα χαθεί κι αυτή. Και ξέρεις πότε; Όταν πληρωθεί ο όρος που ο τίτλος του παρόντος πονήματος θέτει: Όταν ο φίλος μου κι εγώ, Έλληνας κι εκείνος, ξεπεράσουμε το πρόσκαιρο σύνδρομο του σημερινού μαλάκα.

Δε στο εξήγησα στην αρχή, ε; Ίσως άλλο περίμενες. Πού να καταλάβεις κι εσύ. Για να στο εξηγήσω λοιπόν τώρα:

Εμείς οι Έλληνες είμαστε χαβαλές λαός, αρκεί να μη μας πειράξεις. Είμαστε οκνηροί, απέχοντες από τα πολιτικά, αφού άλλοι θα κάνουν τη δουλειά, εισπνέουμε ήλιο κι εκπνέουμε θάλασσα, γενικώς είμαστε - εν καιρώ ειρήνης - μαλάκες. Και παραμένουμε μαλάκες, ώσπου να μας πειράξεις. Είδες τι έγινε στις τελευταίες εκλογές. Το ένα τρίτο του λαού μου δεν πήγε να ψηφίσει, κι ας καιγότανε η χοντρή σου κυρία και οι φίλοι της να πάρει το ευκταίο αποτέλεσμα.

Για πες, το πήρε; Εσύ τι λες;

Τι θα ψήφιζε το μαλακοτριαντατρία τοις εκατό του ελληνικού λαού; Εσύ τι λες;
Κάθε γραΐδιο, κάθε ξεκούτης που ξέρω, κάθε βλάκας βγήκε σα σαλιγκάρι στην έρημο, και πήγε και υπέκυψε στις διαταγές σου. Μέσα στα σχολεία μου, μέσα στους ναούς της φωτοτυπημένης γνώσης που μου επέβαλες.

Κανένας μαλάκας.

Εγώ θα σου εξηγήσω τώρα τον όρο "μαλάκας", σύμφωνα με το σήμερα:

Είναι ο Έλληνας που καταδυναστεύεται, αλλά δεν αντιδρά, είναι η αρνητική εκδοχή της κατά τα λοιπά ουδέτερης λέξης, η οποία πέρασε ως προστατευομένης ονομασίας προελεύσεως (Π.Ο.Π) και παραμένει αμετάφραστη στην Αστόρια, στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στο Βερολίνο. Είναι η ίδια λέξη που λέγαμε έφηβοι ο ένας στον άλλο, πειρακτικά και περιπαικτικά, όταν κάτι πήγαινε να γίνει, αλλά δε γινόταν εντελώς εντελώς. Είναι η λέξη που συντροφεύει τον ταρίφα, τον ασθενή, τον εργάτη, το μικροπολιτικό, τον υπάλληλο, τον επαγγελματία, σε κάθε διεστραμμένη έκφανση της πραγματικότητας, την οποία ζούμε στην ομορφότερη χώρα στον κόσμο.

Τρία χρόνια τώρα.

Εξαιτίας εσού του ιδίου και της χοντρής νοικοκυράς.

Βοηθάνε και οι γερμανόφιλοι, αλλά αυτοί εξοστρακισθήσονται εν συντόμω - κι όχι ευθέτω - χρόνω.

Ξέρεις ποιος μαλάκας ήμουνα, πριν από σένα;

Ήμουν ο μαλάκας που θα σου άλλαζε την πίστη, που θα σε έριχνε για πλάκα στο Ρήνο, να φας τα απόσκατα της γοτθικής γης. Λοιπόν, αυτό θα γίνει και τώρα.

Γι’ αυτό λυπάμαι το λαό μου. Γιατί άλλος μαλάκας ήμουνα, κι άλλο μαλάκα με κατάντησες.

Έχε υπ' όψιν σου, Γερμανέ, ότι το μαλάκα που ήξερες τρία χρόνια τώρα, θα πρέπει να τον ξεχάσεις.

Και να φοβάσαι πολύ το μαλάκα που έχεις μπροστά σου, γιατί είναι παλαιάς κοπής.

(ΣτΥ, δανεισμένη από τη wikipedia, και πες μου εσύ τώρα, φίλε αναγνώστη, πού κολλάει ο δήθεν ελεγειακός, ποιητικός μου οίστρος.)

Στην αρχαιότητα ελεγεία χαρακτηριζόταν κάθε ποίημα που αναπτυσσόταν σε δίστιχα. Πατρίδα της ελεγείας είναι η αρχαία Ελλάδα.

Αρχικά ο όρος ελεγεία εκ του έλεγος σήμαινε θρησκευτικό άσμα σε μορφή δίστιχου ποιήματος. Αργότερα σήμαινε εκείνη την Ωδή της οποίας ο πρώτος στίχος ήταν δακτυλικός εξάμετρος (αποτελούμενος από δύο ακατάληκτες τριποδίες) και ο δεύτερος δακτυλικός πεντάμετρος, (αποτελούμενος από δύο καταληκτικές τριποδίες) λεγόμενα "ελεγειακά ποιήματα", καταλήγοντας έτσι και σε χαρακτηρισμό ποιητικού μέτρου. Χαρακτηριστικότερο, κλασικό παράδειγμα ελεγείας αποτελεί το περίφημο επίγραμμα των πεσόντων Λακεδαιμονίων στις Θερμοπύλες που συνέγραψε ο Σιμωνίδης ο Κείος:

 ξεν', γγέλλειν Λακεδαιμονίοις τι τδε
κείμεθα, τος κείνων ήμασι πειθόμενοι.

Οι ελεγείες εξέφραζαν διάφορα συναισθήματα, από την καθημερινή ζωή των αρχαίων Ελλήνων, έτσι διακρίνονταν, ανάλογα αυτών, σε:
Πολεμικές ελεγείες, που αποκαλούντο και θούρια, αγάπης, λύπης, διδακτικές, με τις οποίες μεταδίδονταν φιλοσοφικές ιδέες, ελεγείες σοφιστικές, που περιείχαν αποφθέγματα, θριαμβικές, με έντονο πολιτικό χαρακτήρα κ.ά.

Γενικά οι ελεγείες στην αρχαία Ελλάδα απαγγέλλονταν με συνοδεία αυλητών.

Στην ελληνιστική περίοδο οι ελεγείες, αν και διατήρησαν τη μορφή τους, εμπλουτίστηκαν έντονα, ιδίως από τους Αλεξανδρινούς ποιητές, με θέματα από την Ελληνική Μυθολογία, χάνοντας έτσι τον παλαιότερο χαρακτήρα τους.

Στη Ρωμαϊκή περίοδο οι ελεγείες συνεχίστηκαν από εξαίρετους Λατίνους ποιητές οι οποίοι επανέφεραν το είδος αυτό στον αρχικό του χαρακτήρα.

Κατά το Μεσαίωνα η ελεγεία έχει ήδη λάβει τον χαρακτήρα της έκφρασης του ερωτικού πάθους και περισσότερο της ερωτικής απογοήτευσης. Πολλοί θεωρούν τον μεσαιωνικό θρήνο ως συνέχεια της ελεγείας. Με την εμφάνιση όμως του ουμανισμού που εμπνεόταν από την αρχαία ποίηση, η ελεγεία αρχίζει μια έντονη αρχαιοπρεπής επιστροφή στον αρχαίο λυρισμό. Έργα σπουδαίων ποιητών αποτελούν σταθμούς της εξέλιξης της ελεγείας στους νεότερους αιώνες, ειδικότερα στη γαλλική και περισσότερο στην αγγλική και γερμανική λογοτεχνία, όπου άρχισε να δίνει τη θέση της στο σύγχρονο λυρισμό.

Στη νεότερη Ελλάδα διαπιστώνεται με έκπληξη η διατήρηση της ελεγείας μέσα στο δημοτικό τραγούδι. Στη νεοελληνική λογοτεχνία - ποίηση, του 19ου και του 20ου αιώνα την ελεγεία εκπροσώπησαν με τα έργα τους οι Διονύσιος Σολωμός, Αριστοτέλης Βαλαωρίτης, Κωστής Παλαμάς, Καρυωτάκης κ.ά., ενώ ο Καβάφης ακολούθησε μάλλον τους απόηχους του ποιητικού αυτού είδους.

κατάλαβες, μαλάκα μου;

Πηγή: http://manic-nirvana.blogspot.gr/


Δείτε επίσης:
·              Ξεγελάστηκες, έρμε
·              Αντί *
·              Μετά το τέλος *

Θα ξυπνήσεις ποτέ ρε "μαλάκα"

Του Βαγγέλη Τσερεμέγκλη


Θα ξυπνήσεις ποτέ ρε "μαλάκα", θα ανοίξεις τα στραβάδια σου, θα ξεκολλήσεις επί τέλους από τις ιδεοληψίες και την βρωμερή σου αδιαφορία;


Ο Παύλος Φύσσας, δεν ήταν οπαδός μιας συγκεκριμένης ομάδας, ήταν φίλαθλος.



Ο Παύλος Φύσσας, δεν ήταν απλά μέλος ενός κόμματος της Αριστεράς ήταν σύντροφος.


Ο Παύλος Φύσσας, δεν ήταν ο αντιφασίστας απλώς, ήταν όπως λένε μουσικός, ήταν άνθρωπος που αγαπούσε την ζωή.


Την κανονική ζωή, όπως η δική σου, η δική μου, η ζωή του του καθενός. 



Δεν τον γνώριζα, αλλά τον ήξερα πολύ καλά. Ήταν ένας από όλους και τώρα είναι η ώρα που πρέπει να γίνουμε όλοι ένα. Χωρίς τις "γαμημένες" ιδεολογικές διαχωριστικές γραμμές, χωρίς δόλο και 
συνδικαλιστικές πονηριές και τεχνάσματα, χωρίς καθυστέρηση και αποφασισμένοι.



Τι σχεδιάζει το θολωμένο σου σκατομυαλό, τι ονειρεύεται, που τρέχει;


Σήμερα η μαχαιριά από τους δολοφόνους του Παύλου, χτυπάει στα ίσια την καρδιά του κινήματος, χτυπάει στα ίσια την διεκδίκηση και την αμφισβήτηση της φτώχειας, της αναξιοπρέπειας, της εξαθλίωσης.


Θα ξυπνήσεις ποτέ ρε μαλάκα, ο Παύλος δεν ήταν "λαθρομετανάστης", δεν ήταν Ρομά, δεν ήταν 
Πακιστανός. Ήταν ο αδερφός, ο φίλος, ο γείτονας, ο φίλαθλος, ο συνάδελφος, ο πολιτικός σου αντίπαλος ενδεχομένως, που όμως δεν θα σε χτύπαγε στο σκοτάδι, με μαχαίρι σε ενέδρα .



Το πολύ πολύ να σου έριχνε κανένα "πολιτικό γαμαοσταυρίδι" αλλά δεν θα σε σκότωνε. Θα σε ξύπναγε ίσως, εκτός αν θεωρείς την ζωή "θάνατο" και την αποστρέφεσαι όσο και τα "φασιστόμουτρα" που 
σήκωσαν μαχαίρι διψώντας για αίμα. 



Θα ξυπνήσεις ποτέ ρε μαλάκα, θα ξυπνήσεις ;


Παύλο δεν σε γνώριζα, αλλά σε ήξερα καλά. Καλό σου ταξίδι παλικάρι μου, καλό σου ταξίδι.!!!!!!!!

Βάλε τον κώλο μάγειρα, σκατά θα μαγειρέψει. (Ένα κείμενο απόλυτης απαξίωσης)

samaraskwlos
Πολιτικώς θα τολμούσα να μας χαρακτηρίσω ως λαό κοπρολάγνων. Η χρήση πολιτικών κοπράνων ως φαίνεται σεξουαλίζει μια μεγάλη μερίδα του λαού. Δεν εξηγείται διαφορετικά η εμμονή μας να αναθέτουμε σε κώλους την διακυβέρνηση της Χώρας. Και αφού ψηφίζουμε κώλους ορθώς τρώμε και τα σκατά στη συνέχεια, και έχουμε φάει πολλά. Και τα τρώμε ησύχως και στωικά.
Ως πότε, διερωτώμαι.
Το “Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά” και το “Εγώ σ’ έχτισα φούρνε μου κι εγώ θα σε χαλάσω”, μου κάνουν κάτι σε παρηγοριά στον άρρωστο. Πρόκειται για εθνικό εθισμό, δεν δικαιολογείται αλλιώς. Πολύ υπομονή κάναμε θαρρώ και ακόμα να καταλάβουμε τα αυτονόητα: Πως η γεμάτη κοιλιά αυτιά δεν έχει…
Αν περιμένουμε με κάποιο μαγικό τρόπο να σωθούμε, δεν θα σωθούμε ποτέ λοιπόν. Χρειαζόμαστε θα έλεγα μια αυτανάφλεξη κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης ώστε να τολμήσουμε να δούμε κατάματα τις επιλογές μας, τα σκατά…
Βάλε τον κώλο μάγειρα, σκατά θα μαγειρέψει λοιπόν, και αυτό είναι το ευκολάκι που κάνουμε για δεκαετίες τώρα. Να απαριθμήσω τους μάγειρες που έζησα και ζω; Ω βεβαίως, με μεγάλη χαρά: Ανδρέας Παπανδρέου, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, Κωνσταντίνος Σημίτης, Κωνσταντίνος Καραμανλής, Γεώργιος Α. Παπανδρέου, Ευάγγελος Βενιζέλος, Αντώνης Σαμαράς.
Ε μα πως, αφού σίγησαν όλοι μίλησαν και οι κώλοι…
Για την χρόνια κωλυσιεργία, επί των πάντων, των αλλεπάλληλων άχρηστων κυβερνήσεων και πάλι φαίνεται πως λησμονήσαμε την λαϊκή σοφία που φωνάζει: “Καράβι που αργεί, σκατά είναι φορτωμένο”.
Πολύ κο-κο και κανένα αβγό… Η Χώρα του “Θα” ποτέ δεν πέθανε…
Και καταντήσαμε σήμερα το συνώνυμο της λέξης κώλος να είναι ο πολιτικός. Και είναι αστείο ένας κώλος να λαμβάνει εκατομμύρια ψήφους, δε νομίζετε;
Είναι γελοίο όλο αυτό και εθνικά ταπεινωτικό, δεν το αντέχω άλλο. Τι κάνανε οι κυβερνήσεις από το 1981 και μετά; Τι πραγματικά κάνανε;
1. Αλλοτρίωσαν συνειδήσεις.
2. Ξεχαρβάλωσαν κάθε μορφή παραγωγικής διαδικασίας.
3. Στήριξαν την Χώρα σε παράλογα δάνεια αδιαφορώντας για τις συνέπειες.
4. Εξευτέλισαν το σύστημα Παιδείας.
5. Συρρίκνωσαν κάθε δαπάνη πάνω στην έρευνα.
6. Μας βομβάρδιζαν με συνεχή ψέματα παρουσιάζοντας μας μια ανθεκτική υγιή οικονομία.
7. Μας πείσανε να ζούμε σε μια φούσκα…
8. Πλούτισαν και δαύτοι και όλο το σκυλολόι τους.
9. Μας εκπαίδευσαν να περιφρονούμε τις ελληνικές αρετές και να υπερτιμούμε τις ξενόφερτες.
10.Καταφέρανε να αποκτήσουμε την χειρότερη φήμη ως λαός.
11. Εφάρμοσαν κατά κύριο λόγο κοντόφθαλμες πολιτικές που μοναδικό στόχο είχαν κάποιο δικό τους όφελος.
12. Σταθήκανε ανάξιοι να εφαρμόσουν κάποια σταθερή εξωτερική μακρόπνοη πολιτική.
13. Καταφέρανε να κινδυνεύουμε το 2100 να μετράμε 2.5 εκ. ψυχές λόγω υπογεννητικότητας.
14. Ξεπουλάνε τώρα καθετί ελληνικό βασισμένοι μόνο πάνω στην ανικανότητα τους να το κάνουν να δουλέψει προσοδοφόρα για το Κράτος.
15. Έβαλαν υποθήκη το μέλλον των παιδιών μας για να ξεπληρώσουν τα κλεμμένα.
16. Και συνεχίζουν, αυτάρεσκα, αλαζονικά, ακόμα και σήμερα να μας ξερνάν στα μούτρα ότι είναι οι μοναδικοί κατάλληλοι για να κυβερνήσουν.
Ε τι να σας πω…
Για όσο βάζετε τους κώλους για μάγειρες σκατά θα μαγειρεύουν, άντε, ζωή σε εμάς…

«Ψηφίζουμε Τσίπρα» και…κάγκελο οι Κουτσούμπας – Κουβέλης ...

Δια χειραψίας χαιρέτισε χθες στο Ηρώδειο ο Αλέξης Τσίπρας τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Φώτη Κουβέλη και τον γενικό γραμματέα της Κ.Ε. του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα. 
Και οι τρεις ηγέτες των κομμάτων της Αριστεράς βρέθηκαν χθες στο Ηρώδειο, προκειμένου να ...
ακούσουν τη συναυλία της Μαρίας Φαραντούρη, που έδωσε η κορυφαία Ελληνίδα ερμηνεύτρια για τα 50 χρόνια που συμπλήρωσε στο τραγούδι.

Ο Αλέξης Τσίπρας, με δική του πρωτοβουλία, χαιρέτισε τους Κουβέλη-Κουτσούμπα, ενώ χειροκροτήθηκε κατά την είσοδό του στο θέατρο. Στη συνέχεια, κατευθύνθηκε προς τον -παρόντα- Μίκη Θεοδωράκη και είχε θερμό εναγκαλισμό μαζί του.

Στο διάλειμμα, ο Μίκης Θεοδωράκης μάζεψε σε «πηγαδάκι» τους τρεις αρχηγούς της Αριστεράς, τους έλεγε ιστορίες από το παρελθόν και όταν μία κυρία από το κοινό τον ρώτησε «ποια είναι η λύση», ο Μίκης ήταν… κάθετος: «Τώρα ψηφίζουμε Τσίπρα», απεφάνθη, με αποτέλεσμα ο Δημήτρης Κουτσούμπας και ο Φώτης Κουβέλης να «παγώσουν»…
matrix24.gr

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

«Σήκω και πες την αλήθεια βρε ηλίθιε...»

«Σήκω και πες την αλήθεια βρε ηλίθιε...»
·                                  

Ο Νίκος Ζήγρας εξαπέλυσε επίθεση στον Άκη Τσοχατζόπουλο


«Σήκω και πες την αλήθεια βρε ηλίθιε...».

Με αυτή τη φράση ο Νίκος Ζήγρας απευθύνθηκε στον Άκη Τσοχατζόπουλο κατά την απολογία του, με τον πρώην υπουργό να μην σηκώνει το «γάντι».

Κατά την απολογία του ο κ. Ζήγρας επέμεινε και σήμερα πως πίσω από τις off shore εταιρίες, τους τραπεζικούς λογαριασμούς και τις μίζες βρίσκονταν ο Άκης.

Αφιερωμένη στη Βίκυ η απολογία Άκη


Ολοκληρωτικά αφιερωμένη στη σύζυγο του Βίκυ Σταμάτη, ήταν η δεύτερη απολογία του Άκη Τσοχατζόπουλου, ο οποίος δεν ανέφερε λέξη για την κόρη του Αρετή.

Απηύθυνε νέα να αποφυλακίσουν οι δικαστές τη σύζυγο του, η οποία κατά τον ίδιο είναι θύμα της υπόθεσης.

«Η δίωξη που υπέστη η γυναίκα μου και μητέρα ενός ανηλίκου παιδιού είναι θλιβερή, παράνομη και καταχρηστική. Η φυλάκιση της που είναι προκαταβολή ποινής έχει τραγικές συνέπειες σε ανθρώπινο επίπεδο. Κατέστρεψε μια οικογένεια και ο γιος μας τον εξόρισαν στο Ζέλι», τόνισε.

Στη συνέχεια η λογίστρια Φράσω Λαμπροπούλου υποστήριξε ότι δέχθηκε πιέσεις από συγκατηγορούμενους της.

«Ήρθα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Οχι να καταδικάσω άλλους κατηγορούμενους. Θλίβομαι και αγανακτώ για τα θέματα που τέθηκαν από τον Τσοχατζόπουλο. Τον διευκόλυνα για να κρυφτεί πίσω από την εταιρεία Νόμπιλις, μέσω της οποίας αγοράστηκε η Διονυσίου Αρεοπαγίτου».

«Αν με ρωτήσετε ποιος ήταν πίσω από την εταιρεία Norris, απαντώ ότι ήταν ο Ακης Τσοχατζόπουλος», επεσήμανε ο Νίκος Καρατζάς, ιδιοκτήτης του «Ιανού». 

Ο Νίκος Καρατζάς καίει τον πρώην υπουργό, και ισχυρίζεται προς το δικαστήριο ότι εξαπατήθηκε, καθώς ποτέ «δεν ήλθε σε επαφή με κανέναν άλλον».

«Δεν είχα άλλους συνομιλητές, ούτε οι Ελβετοί διαχειριστές της εταιρείας, ούτε ο εφοπλιστής Τσάκας, εμφανίστηκαν ποτέ μπροστά μου», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Καρατζάς. 

«Αναλογιστείτε ότι είμαστε στο 2005, περίοδο ευδαιμονίας και αισιοδοξίας. Οι εφοπλιστές μπαίνουν παντού, σε ομίλους, media, νέες δραστηριότητες. Ο Ακης Τσοχατζόπουλος είναι πρώην υπουργός Ανάπτυξης και επί σειρά ετών "νούμερο δύο" στη διακυβέρνηση της χώρας. Δεν υπήρχε καμία υποψία. Ακόμη και μετά το 2009, οπότε και ονομαστικοποιήθηκαν οι μετοχές του "Ιανού", αντιμετώπιζα μια ενοχλημένη και επιθετική συμπεριφορά από πλευράς του, κάθε φορά που ζητούσα να έρθω σε επαφή με την εφοπλιστική οικογένεια».

Ο Νίκος Καρατζάς δέχθηκε το σφυροκόπημα του δικαστηρίου, ειδικά για το πως δεν έκανε αγωγή εναντίον του Ακη Τσοχατζόπουλο, παρά μόνον κατά του Νίκου Ζήγρα (τον οποίο δεν γνώριζε, όπως υποστήριξε), όταν έμαθε την αλήθεια.

«Τι θέλετε να μας παραστήσετε; Οτι είστε αφελής;», τον ρώτησε ο πρόεδρος κ. Χρήστος Κατσιάνης, αναφερόμενος στις εμπλοκές και τις καθυστερήσεις στην επαφή με την εφοπλιστική οικογένεια. 

«Καλά, αυτοί οι άνθρωποι, οι εφοπλιστές, δεν είχαν έναν δικηγόρο; Δεν ήταν περίεργο να μην παρουσιαστεί ένας δικηγόρος; Δεν είστε τυχαία εδώ κ. Καρατζά, ούτε από φάρσα, όπως έχετε πει». 

Στην Αίγυπτο μεταβαίνει σήμερα ο Ευάγγελος Βενιζέλος για μια σειρά επαφών

Σχόλιο από Μοναχικός Λύκος

Μάλλον δεν έχει το κουράγιο να αυτοκτονήσει μόνος του ο Βαγγέλης και πάει να παρακαλέσει τους Αιγύπτιους να τον αυτοκτονήσουν …

 Στην Αίγυπτο μεταβαίνει σήμερα ο Ευάγγελος Βενιζέλος για μια σειρά επαφών
Στην "εύθραυστη"Αίγυπτο μεταβαίνει σήμερα Πέμπτη ο Ευάγγελος Βενιζέλος, σε ένα ταξίδι ιδιαίτερης σημασίας. Ο αντιπρόεδρος και υπουργός Εξωτερικών θα συναντηθεί με κορυφαία στελέχη της νέας κυβέρνησης μετά και την ανατροπή της κυβέρνησης του Μόρσι.
Ο υπουργός θα έχει επιπλέον συναντήσεις με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Άντλι Μανσούρ, τον πρωθυπουργό Χαζέμ ελ Μπεμπλαουϊ, τον υπουργό Εξωτερικών Ναμπίλ Φαχμί και τον Γενικό Γραμματέα του Αραβικού Συνδέσμου Ναμπίλ Ελ Αραμπί, καθώς επίσης τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ.κ. Θεόδωρο Β',
Ο κ. Βενιζέλος είναι από τους πρώτους αξιωματούχους που επισκέπτονται την Αίγυπτο, ενώ έχουν προηγηθεί οι υπουργοί Εξωτερικών της Κύπρου και της Γερμανίας Ι. Κασουλίδης και Γκίντο Βεστερβέλε αντίστοιχα,, αλλά και η Κάθριν Άστον, ύπατος εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξωτερική πολιτική.

Μετά την μπλούζα με τον παπαγάλο η Ραχήλ Μακρή έβαλε ενα strapless μπλουζάκι για να βγει στον ΑΝΤ1 [εικόνα]

 Σχόλιο από Μοναχικός Λύκος…
Ματάκηδες, ε, ματάκηδες!...  

Την επόμενη φορά θα της πω να βγει γυμνή με μαγιό στα κανάλια και κάποιοι ηδονοβλεψίες σαν κι’ εσάς  να πάθετε σεξουαλικό τραλαλά και να μην σας ξανά κάνει «κούκου»!...

Α να χαθείτε ρε μπανιστιρτζήδες!... Βρείτε να ασχοληθείτε με τίποτ’ άλλο…. Στην Βουλή υπάρχουν 155+ένας Διάβολοι, Δράκοι, Σαύρες και Στουρνάρια που μας ρουφάνε το αίμα κάθε μέρα και μας γαμάν χωρίς σάλο…, εσείς ρε μπανιστιρτζήδες απ’ τα κουτσομπολιά  πάτε να βγάλετε το ψωμί σας;… Στα γυναικεία μπλουζάκια και μπούτια πέφτει το αλλήθωρο  μάτι σας;… 
Μετά την μπλούζα με τον παπαγάλο η Ραχήλ Μακρή έβαλε ενα strapless μπλουζάκι για να βγει στον ΑΝΤ1 [εικόνα]
Μετά την μπλούζα με τον παπαγάλο η οποία έκλεψε ομολογουμένως τις εντυπώσεις στη Βουλή και όχι μόνο, η βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ Ραχήλ Μακρή, αποφάσισε για άλλη μια φορά να ντυθεί με ιδιαίτερο τρόπο, φορώντας strapless μπλούζα στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.
Η κ. Μακρή, εμφανίστηκε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 ντυμένη... ελαφρά, με μια μαύρη strapless μπλούζα η οποία παραπέμπει μάλλον σε ενδυμασία για νυχτερινή έξοδο και άσκησε σκληρή κριτική στον υφυπουργό Ραδιοτηλεόρασης Παντελή Καψή.

H κυβέρνηση «δείχνει» τη Φώφη Γεννηματά υπεύθυνη για τη ρήξη με την Τρόικα

H κυβέρνηση «δείχνει» τη Φώφη Γεννηματά υπεύθυνη για τη ρήξη με την Τρόικα

Νέα σχέδια αναδιάρθρωσης των ΕΑΣ, της ΕΛΒΟ και της ΛΑΡΚΟ με επιμέρους τεχνικές βελτιώσεις επεξεργάζεται η κυβέρνηση προκειμένου να πείσει την τρόικα να μην επιμείνει στο κλείσιμο των εταιρειών.

Το Μέγαρο Μαξίμου δεν κρύβει τη δυσφορία του για τους χειρισμούς της αναπληρώτριας υπουργού Αμυνας, η οποία ζήτησε προνομιακή μεταχείριση για τους εργαζομένους στα Αμυντικά Συστήματα και υψηλές αποζημιώσεις, σαν να μη βρισκόμαστε σε περίοδο κρίσης, σημειώνουν κυβερνητικές πηγές.

Η Τρόικα απέρριψε την πρόταση Γεννηματά μέσω e-mail

Oπως αποκαλύφθηκε από την απάντηση μέσω e-mail του εκπροσώπου της Κομισιόν Ματίας Μορς, η Τρόικα αμφισβητεί την αξιοπιστία των σχεδίων της ελληνικής πλευράς για εκκαθάριση εν λειτουργία. Επιπλέον, η Τρόικα θεωρεί ότι η πρόταση της Φώφης Γεννηματά για τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα δεν εξασφαλίζουν την εξυγίανση και την πώλησή τους σε ιδιώτες και δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα των παράνομων κρατικών ενισχύσεων που έχουν λάβει.

Tρόικα: Το επιπλέον κόστος 144 εκατ. ευρώ για τα ΕΑΣ είναι υπερβολικό

Για τα ΕΑΣ η Τρόικα σημειώνει πως το σχέδιο θα έχει επιπλέον κόστος 144 εκατ. ευρώ για τους φορολογούμενους, καθώς περιλαμβάνει ένα γενναιόδωρο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου. Δεδομένων των δημοσιονομικών περιορισμών, ο κ. Μορς σημειώνει ότι το σχέδιο δεν συνιστά μια βιώσιμη λύση και πως η εταιρεία θα έπρεπε να ρευστοποιηθεί. Εάν η ελληνική πλευρά επικαλείται λόγους εθνικής άμυνας για τη διατήρηση της εταιρείας, τότε αυτή θα έπρεπε να είναι ακόμη μικρότερη και η δραστηριότητά της να εξαντλείται στις παραγγελίες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας.

Τα ποσά που ζητούσε η Φώφη Γεννηματά από την Τρόικα για τα ΕΑΣ

Οπως προκύπτει από τα σχέδια που παρουσιάζεται σήμερα στον Τύπο, το αρχικό σχέδιο της κυβέρνησης για τα ΕΑΣ προέβλεπε την παραμονή 350 περίπου εργαζομένων στο νέο σχήμα και έσοδα από εξαγωγές 20 εκατ. ευρώ ετησίως. Η τρόικα δεν θεωρεί ότι είναι εφικτό να επιτύχει τέτοιες εξαγωγές, άρα τα ΕΑΣ θα πρέπει να συρρικνωθούν ακόμη περισσότερο.

Τρόικα προς Γεννηματά: Πολύ γενναιόδωρες οι αποζημιώσεις

Η Τρόικα απορρίπτει, ουσιαστικά, ως «εξαιρετικά γενναιόδωρο» το σχέδιο της εθελουσίας εξόδου και των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων, υποστηρίζοντας ότι θα προκαλέσει «επιπλοκές και δημοσιονομικό κενό» στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης ή εκκαθάρισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις γενικές παρατηρήσεις του ο Ματίας Μορς αναφέρει ότι κάθε σχέδιο εκκαθάρισης «δεν θα πρέπει να έχει ως όρο αποζημιώσεις που θα ξεπερνούν τις νόμιμες απαιτήσεις ή μια επαναπρόσληψη του προσωπικού».

Νέο σχέδιο από Στουρνάρα με μειωμένο κόστος

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο νέο σχέδιο που εστάλη χθες στις Βρυξέλλες, και το οποίο ανέλαβε να εκπονήσει ο Γιάννης Στουρνάρας, μειώνεται το κόστος της εθελουσίας εξόδου και αναπροσαρμόζονται προς τα κάτω τα έσοδα από εξαγωγές και το προσωπικό.

2. Για τη ΛΑΡΚΟ η τρόικα διατυπώνει ενστάσεις ως προς τον τρόπο που σχεδιάζει η κυβέρνηση να διενεργήσει τον διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης. Κατ' αρχάς διαφωνεί με το να τεθεί όρος στους υποψήφιους επενδυτές για διατήρηση του αριθμού των εργαζομένων, καθώς θεωρεί πως υπάρχει πλεονάζον προσωπικό.

Επιπλέον, υποστηρίζει ότι αν και γίνονται ξεχωριστοί διαγωνισμοί για την πώληση του εργοστασίου και των ορυχείων, οι όροι είναι τέτοιοι που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ενιαία πώληση και συνεπώς ο νέος επενδυτής θα πρέπει να αναλάβει να επιστρέψει στο Δημόσιο τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις.

3. Για την ΕΛΒΟ, η τρόικα είναι πιο κατηγορηματική. Θεωρεί ότι το κόστος της εκκαθάρισης εν λειτουργία είναι υψηλότερο από το άμεσο λουκέτο, ενώ η εκτίμηση ότι στο μέλλον η εταιρεία θα έχει νέα συμβόλαια δεν είναι ρεαλιστική και δεν εγγυάται τη βιωσιμότητά της.

Εν κατακλείδι, η τρόικα λέει σαφώς πως η πτώχευση της εταιρείας είναι η πιο επιθυμητή και ρεαλιστική λύση.

Δύσκολη διαπραγμάτευση Στουρνάρα-Τρόικας

Από την απάντηση της τρόικας φαίνεται ότι η διαπραγμάτευση θα είναι πολύ δύσκολη. Η τρόικα επί της ουσίας θεωρεί ότι η ΕΛΒΟ δεν έχει πιθανότητες εξυγίανσης και τα ΕΑΣ μπορούν να διασωθούν μόνον ως ένα πολύ μικρό σχήμα, που θα επιβιώσει την επόμενη πενταετία με τις παραγγελίες του υπουργείου Αμυνας, ύψους 105 εκατ. ευρώ.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνήστε μαζί μας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης