Κυλιόμενο κείμενο

Προτού τα μάτια μπορέσουν να δουν, => Πρέπει να έχουν μάθει να μη δακρύζουν!... Προτού τo αφτί μπορέσει ν ‘ακούσει,=> Πρέπει να έχει χάσει την ευαισθησία του!... Προτού η φωνή μπορέσει να μιλήσει,=> Πρέπει να έχει γίνει ανίκανη να πληγώσει!... Προτού η καρδιά μπορέσει ν’ αγαπήσει,=> Πρέπει να έχει μάθει να μην πονάει!... Μόνο τότε τα μάτια θα μπορούν να δούνε την αλήθεια, το αυτί να την ακούσει, η καρδιά να αγαπήσει κάθε κρίκο της αλυσίδας του μικρόκοσμου, και η γλώσσα θα μπορεί να μιλήσει χωρίς να πληγώσει ούτε έναν απ' αυτούς τους κρίκους του μικρόκοσμου. "Μοναχικός Λύκος" - Μιχάλης I. Γκουντέβενος

Αποποίηση ευθύνης...

ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ… , => Δεν ήμαστε δημοσιογραφική σελίδα, και ως εκ τούτου δεν επαληθεύουμε τα θέματα, απλά κάνουμε αναμετάδοση θεμάτων, ειδήσεων, videos, κλπ. και όχι ρεπορτάζ. Για παράπονα, ενστάσεις ή αντιρρήσεις απευθυνθείτε στην ΕΝΕΡΓΗ πηγή της είδησης που υπάρχει στο τέλος κάθε Ανάρτησης και κάθε θέματος (Ο διαχειριστής: Μιχάλης I. Γκουντέβενος)

''Πάμε στοίχημα''

Αγαπητοί αναγνώστες

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ… , => Στείλτε τις απόψεις σας, την ιστορία σας, το θυμό σας, τα παράπονά σας, τα δικάσας θέματα στο email μας: mc-goud@hotmail.com, και εμείς θα τα δημοσιεύσουμε... ( δεν χρειάζεται να εγγραφείτε!...) (Μιχάλης I. Γκουντέβενος - Διαχειριστής)...

Σχόλια από "Μοναχικός Λύκος"


Η σελίδα "Μοναχικός Λύκος" θεωρεί αυτονόητο ότι όλοι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα σχολιασμού, κριτικής και ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θα θέλαμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν θα δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, ή υβριστικού, ή προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου.

Επίσης, σύμφωνα με τις αρχές μας, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Οπότε, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η σελίδα "Μοναχικός Λύκος" δεν θα δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον εκάστοτε συντάκτη τους και το περιεχόμενό τους δε συμπίπτει κατ' ανάγκην με την άποψη της σελίδας μας.


Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Μαρία Μαγδαληνή, η πόρνη που έγινε σύζυγος του Ιησού, ή η ευσεβής γυναίκα;

 

 Υποτίθεται ότι μετανόησε και έπλυνε τα πόδια του Χριστού με μύρο, δεν υπήρξε ποτέ πόρνη, αλλά ήταν μια ευσεβής γυναίκα. Ιερόδουλη τη χαρακτήρισε μισή χιλιετία μετά, ο Πάπας Γρηγόριος Α΄

 

Η Μαρία Μαγδαληνή ήταν η αμαρτωλή πόρνη που εξιλεώθηκε.  Για τα απόκρυφα Ευαγγέλια -που προκαλούν την οργή της εκκλησίας-, ήταν η σύζυγος του Χριστού που έφερε στον κόσμο το παιδί του. Είναι μία από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του χριστιανισμού και σε ταινίες όπως ο «Κώδικας Ντα Βίντσι» έχουν δημιουργήσει ένα πολύ ελκυστικό μυστήριο γύρω από αυτήν.

 

Όμως, σύμφωνα με την ορθόδοξη εκκλησία, η Μαρία Μαγδαληνή δεν ήταν τίποτα από όλα αυτά. Η Μαρία καταγόταν από τα Μάγδαλα, από όπου προέκυψε και το όνομα Μαγδαληνή. Ήταν μία απ’ τις γυναίκες που ακολουθούσαν και βοηθούσαν οικονομικά τον Χριστό και τους μαθητές του. Πρώτη φορά αναφέρεται το όνομά της στο Ευαγγέλιο του Λουκά και του Μάρκου, σύμφωνα με τα οποία ο Χριστός έβγαλε «επτά δαιμόνια» από μέσα της. Η πιο πιθανή εξήγηση του όρου «επτά δαιμόνια» ήταν ότι τη θεράπευσε από κάποια πολύ σοβαρή ασθένεια. Αργότερα, η καθολική εκκλησία απέδωσε τα δαιμόνια ως τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα.

 

Η Μαρία Μαγδαληνή εμφανίζεται ξανά στη Σταύρωση. Όλα τα Ευαγγέλια την κατονομάζουν ανάμεσα στις γυναίκες που παρακολούθησαν τη Σταύρωση του Χριστού, αψηφώντας τον κίνδυνο της σύλληψης απ’ τους Ρωμαίους. Μετά την αποκαθήλωση, η Μαρία Μαγδαληνή ήταν μία απ’ τις γυναίκες που άλειψαν το σώμα του Χριστού με μύρο και ήταν η πρώτη που Τον είδε μετά την Ανάσταση. Στην ορθόδοξη παράδοση, η Μαρία Μαγδαληνή δεν ήταν μία πανέμορφη νεαρή πόρνη, αλλά μία σεβάσμια γυναίκα μέσης ηλικίας.

 

Μετά την Ανάσταση, ταξίδεψε στη Ρώμη, όπου ανακοίνωσε στον αυτοκράτορα Τιβέριο ότι ο Χριστός ήταν υιός του Θεού. Έμεινε με τη Θεοτόκο μέχρι την Κοίμησή της και αφού κήρυξε το Ευαγγέλιο σε πολλές χώρες της Μεσογείου, εγκαταστάθηκε στην Έφεσο μέχρι το τέλος της ζωής της.

 

Μαρία Μαγδαληνή, η μετανοημένη πόρνη.

 

Η «πόρνη» Μαρία Μαγδαληνή είναι αποτέλεσμα μίας «θεολογικής σύγχυσης»…

 

Στο Ευαγγέλιο του Λουκά, περιγράφεται το εξής επεισόδιο:

·        Λίγο πριν αναφερθεί το όνομα της Μαρίας Μαγδαληνής για πρώτη φορά, μία ανώνυμη ιερόδουλη επισκέφτηκε τον Ιησού στο σπίτι του Σίμωνα του Φαρισαίου και μετανοημένη για τις αμαρτίες της, έπλυνε τα πόδια του με μύρο και τα σκούπισε με τα λυτά, μακριά μαλλιά της.  

 

Αντιθέτως, στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου,

·        Η ιερόδουλη «ΜΑΡΙΑ»  συναντά τον Χριστό στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού στη Βηθανία.

 

Όμως, στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη,

·        Στη Βηθανία τα πόδια του Ιησού πλύθηκαν από τη Μαρία, την αδερφή του Λαζάρου, η οποία ήθελε να τον ευχαριστήσει επειδή ανέστησε τον αδερφό της.                            

            (Μαρία Μαγδαληνή, Τιτσιάνο, 1531)

 

Οι δύο λοιπόν ανώνυμες ιερόδουλες, η Μαρία απ’ τη Βηθανία και η μυροφόρος Μαρία Μαγδαληνή, έγιναν ένα άτομο.

 

Όσοι τότε μελετούσαν προσεκτικά τις επίσημες πηγές, γνώριζαν καλά ότι οι δύο ΜΑΡΙΕΣ ήταν δύο διαφορετικά πρόσωπα, αλλά δεν ίσχυε το ίδιο για όλους τους ιερείς και κήρυκες της καθολικής εκκλησίας, που προέρχονταν από κατώτερες κοινωνικές τάξεις και είχαν ελλιπή μόρφωση. Η «σύμπτυξη» επισημοποιήθηκε το 591 από τον Πάπα Γρηγόριο Α’. Είναι γνωστός και ως «Γρηγόριος ο Μέγας» και θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους θρησκευτικούς ηγέτες της ιστορίας.

 

Με ένα κήρυγμά του, ο Γρηγόριος ένωσε τη Μαρία Μαγδαληνή με την ιερόδουλη που έπλυνε τα πόδια του Χριστού: «Αυτή που ο Λουκάς αποκαλεί αμαρτωλή γυναίκα, αυτή που ο Ιωάννης αποκαλεί Μαρία, πιστεύουμε ότι είναι η Μαρία απ’ την οποία βγήκαν τα επτά δαιμόνια σύμφωνα με τον Μάρκο. Και τι θα μπορούσαν να είναι αυτά τα επτά δαιμόνια, αν όχι τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα;».

 

Την εποχή του Γρηγορίου, η Ευρώπη μαστιζόταν από την πανούκλα, την οποία ο κόσμος αντιμετώπιζε ως την τιμωρία του Θεού για τους αμαρτωλούς.

 

Ο Γρηγόριος τότε, κήρυξε τη μετάνοια και τον άμεμπτο βίο ως το μοναδικό τρόπο προφύλαξης απ’ την αρρώστια και παρουσίασε την «ιερόδουλη Μαρία Μαγδαληνή» ως το απόλυτο σύμβολο της εξιλέωσης: «Είναι εμφανές, αδερφοί μου, ότι η γυναίκα προηγουμένως χρησιμοποιούσε το μύρο για να αλείψει το κορμί της, ετοιμάζοντάς το για απαγορευμένες πράξεις. Αυτά που επιδείκνυε προκλητικά, τώρα θα το προσφέρει στο Θεό με ένα αξιέπαινο τρόπο.

Φρόντιζε τα μαλλιά της για να τονίσει την ομορφιά της, αλλά τώρα τα μαλλιά της στεγνώνουν τα δάκρυά της. Είχε πει περήφανες, αλαζονικές κουβέντες με το στόμα, που τώρα φιλά τα πόδια του Κυρίου. Για κάθε απόλαυση που έζησε, τώρα κάνει θυσίες. Μετέτρεψε τα εγκλήματά της σε αρετές, για να μετανοήσει και να υπηρετήσει το Θεό».

 


Στην ορθόδοξη εκκλησία όμως, η ταύτιση της Μαρίας Μαγδαληνής με την πόρνη είναι βλασφημία. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος επισημαίνει ότι η πόρνη που μετανόησε και που περιγράφεται στα Ευαγγέλια, ήταν μια άλλη γυναίκα, που δεν αναφέρεται το όνομά της στα ευαγγέλια. Για την ορθόδοξη εκκλησία ήταν δια βίου παρθένα και ένα απόλυτα σεβαστό πρόσωπο. Θεωρείται ισάξια με τους αποστόλους και εορτάζεται στις 22 Ιουλίου.

 

Μαγδαληνή, η σύζυγος του Ιησού

 

Η ιστορία της Μαρίας Μαγδαληνής περιπλέκεται κι άλλο στα απόκρυφα Ευαγγέλια.

Στο Ευαγγέλιο του Φιλίππου, αναφέρεται ότι η Μαρία Μαγδαληνή ήταν η σύντροφος του Ιησού. Την αγαπούσε πιο πολύ από τους υπόλοιπους ακολούθους του και τη φιλούσε συχνά στο στόμα. Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο της ίδιας της Μαρίας, ο Ιησούς έδειχνε προτίμηση σε εκείνη, της μιλούσε και τη συμβούλευε, αλλά δεν υπήρχε ερωτική σχέση μεταξύ τους.

 

Τα απόκρυφα Ευαγγέλια γράφτηκαν αιώνες μετά τη γέννηση του Χριστού και δεν θεωρούνται έγκυρα ούτε από την ορθόδοξη, αλλά ούτε κι από την καθολική εκκλησία.

 


ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

·        ΚΩΔΙΚΑΣ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ

·        Το «Χαμένο Ευαγγέλιο»: Ήταν ο Ιησούς παντρεμένος με τη Μαγδαληνή και είχαν και παιδιά;…

·        Αγωνία για τον πάπυρο που αποδεικνύει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος

·        "Το Χαμένο Ευαγγέλιο" υποστηρίζει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος με τη Μαγδαληνή και είχαν δύο παιδιά…


 ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ: stoxasmos-politikh.blogspot.com


ΠΗΓΗ:news247.gr 

"Το Χαμένο Ευαγγέλιο" υποστηρίζει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος με τη Μαγδαληνή και είχαν δύο παιδιά…

news247 Administrator

 

Η Μαγδαληνή ήταν σύζυγος του Ιησού, μητέρα των παιδιών του και η "αυθεντική" Παρθένος σύμφωνα με νέο βιβλίο "Το Χαμένο Ευαγγέλιο"

 

"Το Χαμένο Ευαγγέλιο" είναι ένα βιβλίο που συνέγραψαν από κοινού ο καθηγητής θεολογίας Barrie Wilson και η συγγραφέας-ιστορικός Simcha Jacobovici.

 

Οι δυο τους βασίζουν τις διατυπώσεις τους σε χειρόγραφα 1.450 ετών, που βρήκαν στην Βρετανική βιβλιοθήκη.

 

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, ο Ιησούς παντρεύτηκε τη Μαρία Μαγδαληνή και έκαναν δύο παιδιά, δεκατρία χρόνια πριν τη σταύρωση του μέχρι την οποία μεσολάβησε και μια απόπειρα δολοφονίας της Μαγδαληνής.

 

Οι συγγραφείς μετέφραζαν επί σειρά μηνών το αρχικό κείμενο και αναφέρουν ότι η "αυθεντική" Παρθένος Μαρία, είναι εν τέλει η Μαγδαληνή και όχι η μητέρα του Χριστού όπως ξέρουμε σήμερα.

 

Τα χειρόγραφα που επικαλούνται, είναι γραμμένα σε συριακή διάλεκτο και βρίσκονταν στην βιβλιοθήκη για 170 χρόνια. Ουδείς γνωρίζει γιατί δεν είχαν μεταφραστεί. Η συριακή είναι μία διάλεκτος της μέσης αραμαϊκής που ομιλείτο ευρέως στην Ανατολική Αραβία και εμφανίστηκε τον πρώτο αιώνα μ.Χ.

 

Ο Wilson και η Jacobovici διατείνονται ωστόσο ότι είναι πέρα για πέρα αυθεντικά.

Το μόνο στοιχείο που σήμερα επιβεβαιώνεται για την Μαγδαληνή, είναι η καταγωγή της από την μικρή πόλη Μαγδάλα, που υπάρχει ως και σήμερα έξω από την Ιερουσαλήμ.

 

Στην ιστορία έχει μείνει ως εκδιδόμενη γυναίκα, ενώ ο Καζαντζάκης στο βιβλίο του "Ο τελευταίος πειρασμός" του 1953, αναφέρεται σε αυτήν ως γυναίκα του Ιησού. Το ίδιο συμβαίνει και στο βιβλίο "Κώδικας Ντα Βίντσι".

 

British Library Manuscript Number 17,202: A Lost Gospel? Photo credit: Associated Producers Ltd. From book: The Lost Gospel. 01-manuscript Image 2.tif BRITISH LIBRARY MANUSCRIPT NUMBER 17,202: A LOST GOSPEL? PHOTO CREDIT: ASSOCIATED PRODUCERS LTD. FROM BOOK: THE LOST GOSPEL. 01-MANUSCRIPT IMAGE 2.TIF

 

«Βρετανικό χειρόγραφο Νο 17.202: Ένα χαμένο Ευαγγέλιο; Πίστωση φωτογραφιών: Συνδεδεμένοι Παραγωγοί Ε.Π.Ε. Από το βιβλίο: Το Χαμένο Ευαγγέλιο. 01-χειρόγραφο Εικόνα 2.tif ΒΡΕΤΑΝΙΚΉ ΒΙΒΛΙΟΘΉΚΗ ΧΕΙΡΌΓΡΑΦΟ ΑΡΙΘΜΌς 17.202: ΈΝΑ ΧΑΜΈΝΟ ΕΥΑΓΓΈΛΙΟ; ΠΊΣΤΩΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΏΝ: ΣΥΝΔΕΔΕΜΈΝΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΊ ΕΠΕ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ: ΤΟ ΧΑΜΈΝΟ ΕΥΑΓΓΈΛΙΟ. 01-ΧΕΙΡΌΓΡΑΦΗ ΕΙΚΌΝΑ 2.TIF»

 

Το βιβλίο αναφέρεται στην θεωρία που χρησιμοποίησε και η μετέπειτα ταινία, ότι οι Μεροβιγιανοί Γάλλοι βασιλείς είχαν καταγωγή από τον Χριστό.

 

Η Εκκλησία της Αγγλίας απάντησε ότι το έργο έχει πράγματι περισσότερα κοινά με το βιβλίο του Νταν Μπράουν και δεν θυμίζει κείμενο των τεσσάρων ευαγγελιστών.

 

Η Μαγδαληνή απεικονίζεται από την Εκκλησία ως το ιδανικό της μετάνοιας επειδή φέρεται να είχε πλύνει με τα δάκρυά της τα πόδια του Ιησού.

 

COPYRIGHT 2001 THEOLOGIC SYSTEMS, INC. ALL RIGHTS RESERVED. USAGE SUBJECT TO LICENSE AGREEMENT.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο: ΚΩΔΙΚΑΣ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ

 

Πηγή: news247.gr

Αγωνία για τον πάπυρο που αποδεικνύει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος

 

ΝΕΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

 

Ο Ιησούς είχε τελικά σύζυγο; Η ανακάλυψη ενός πάπυρου που χρονολογείται πριν από 2000 χρόνια έχει την απάντηση. Η καθηγήτρια του Χάρβαρντ Κάρεν Κίνγκ που μελετά τον πάπυρο-απόσπασμα ενός ευαγγελίου του 4ου αιώνα δίνει νέες εξηγήσεις.

 

Σε αυτό τον αρχαίο πάπυρο μεγέθους πιστωτικής κάρτας (διαστάσεις 3,8χ7,6) είναι γραμμένη η φράση «Και ο Ιησούς τους είπε, αυτή είναι η σύζυγός μου». Η καθηγήτρια του Χάρβαρντ Κάρεν Κίνγκ, η οποία αποκάλυψε την ύπαρξή του στο 10ο Διεθνές Συνέδριο Μελετών που γίνεται ετησίως στη Ρώμη έδωσε όλες τις απαραίτητες διευκρινίσεις. Τον Σεπτέμβριο του 2012 το πρακτορείο Reuters είχε αποκαλύψει ότι ο πάπυρος ανήκε σε ιδιώτη συλλέκτη ο οποίος είχε επικοινωνήσει με την Κινγκ και της ζήτησε τη βοήθειά της για να το μεταφράσει και να το αναλύσει. Ο πάπυρος είχε ευρεθεί στην Αίγυπτο, ίσως και στη Συρία.

 

Η αυθεντικότητα του παπύρου είχε επιβεβαιωθεί από πολλούς καθηγητές του Χάρβαρντ αλλά έπρεπε να γίνουν ειδικές αναλύσεις «για την ποιότητα της μελάνης» όπως είχε διευκρινίσει η Κάρεν Κίνγκ. Το νέο στοιχείο είναι ότι απαιτείται ακόμη αρκετός χρόνος για να γίνει γνωστό αν ο πάπυρος είναι αυθεντικός, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του περιοδικού Harvard Theological Review. Το περιοδικό ανέμενε για το τεύχος του Ιανουαρίου σχετικό άρθρο της Κάρεν Κίνγκ αλλά τελευταία στιγμή ανακοίνωσε ότι αναβλήθηκε: Ανέκυψαν νέα ερωτήματα για τη φύση του πάπυρου.

 

Η Κάρεν Κίνγκ βγήκε στο CNN και δήλωσε ότι τα τεστ για τον πάπυρο δεν έχουν ακόμη τελειώσει. Η εκπρόσωπος του Harvard Divinity School Κάθριν Ντόγκσον ανέφερε ότι ο ιδιοκτήτης του παπύρου έδωσε την άδεια για να γίνουν οι επιπλέον έλεγχοι οι οποίοι θα διενεργηθούν σε ανεξάρτητα εργαστήρια προκειμένοι τα αποτελέσματα να είναι αδιαμφισβήτητα. Ακόμη λίγη υπομονή, λοιπόν.

 

Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/news/84683/n%CE%AD%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%80%CF%85%CF%81%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BD%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%BF-%CE%B9%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82

Το «Χαμένο Ευαγγέλιο»: Ήταν ο Ιησούς παντρεμένος με τη Μαγδαληνή και είχαν και παιδιά;…



Η ιστορία, όπως γράφει ο Ιndependent, μοιάζει με αστυνομικό μυθιστόρημα, καθώς αφορά αυτό που το Βατικανό φοβάται, και ο συγγραφέας Νταν Μπράουν υποψιαζόταν όταν έγραφε το best seller «Κώδικας Ντα Βίντσι». 

 

Χειρόγραφο ηλικίας 1500 ετών, το οποίο χαρακτηρίζεται ως το «Χαμένο Ευαγγέλιο», που μετέφρασαν από τα αραμαϊκά δύο ερευνητές, αποδεικνύει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος με τη Μαρία Μαγδαληνή και ότι είχαν αποκτήσει δύο γιους. Επίσης, ότι η Παρθένος Μαρία ήταν σύζυγος και όχι μητέρα του.

 

Το χειρόγραφο, το οποίο μάζευε σκόνη στη Βρετανική Βιβλιοθήκη, δίνει πληροφορίες για τα άγνωστα χρόνια της ζωής του Ιησού, στοιχεία για το «κίνημα» του, που έφτασε στο αποκορύφωμα τα τελευταία τρία χρόνια της ζωής του, αλλά και για τα πολιτικά γεγονότα που συνδέονται με τη Σταύρωση του. Οι μελετητές πιστεύουν ότι ο Ιησούς γεννήθηκε γύρω στο 5 π.Χ., και σταυρώθηκε γύρω στο 30 μ.Χ.

 

Τα άγνωστα χρόνια του Ιησού

 

Υπάρχει ένα τεράστιο κενό στη βιογραφία του Ιησού.

  

·        Δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα από τότε που ως βρέφος οκτώ ημερών υποβάλλεται σε περιτομή, όπως ορίζει ο εβραϊκός νόμος, μέχρι που γίνεται τριάντα χρονών.

 

·        Μοναδική εξαίρεση, η αναφορά στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο (2: 41-2: 51) του ταξιδιού στην Ιερουσαλήμ μαζί με τους γονείς του για τον εορτασμό του Πάσχα, σε ηλικία 12 χρονών.

 

·        Κατά τα λοιπά, τριάντα χρόνια απόλυτης σιωπής, γεγονός απίστευτο εάν συνυπολογίσει κανείς ότι πρόκειται για την προσωπικότητα με τη μεγαλύτερη επιρροή στην ιστορία της ανθρωπότητας.

 

·        Ουδεμία πληροφορία υπάρχει για την παιδική ηλικία του -την ανατροφή, τους φίλους, την εκπαίδευση του, τις σχέσεις και την αλληλεπίδραση με τα μέλη της οικογένειας του- όπως δεν υπάρχει ούτε για τα πρώτα νεανικά χρόνια του.

 

·        Πώς κατάφερε να αποκτήσει πρόσβαση στα εβραϊκά ιερά κείμενα;

·        Η συναγωγή της Ναζαρέτ, του μικρού αυτού χωριού, διάθετε παπύρους με τους Νόμους των Προφητών;

 

·        Ποιοι ήταν οι θρησκευτικοί δάσκαλοι του;

 

·        Πόσο καλά γνώριζε τα εβραϊκά, πέρα από τα αραμαϊκά που ήταν η γλώσσα της καθομιλουμένης του;

 

·        Άραγε μιλούσε ελληνικά, ή τη lingua franca του ρωμαϊκού κόσμου;

 

·        Ο Ιησούς κάνει την εμφάνιση του στη σκηνή της Ιστορίας στα τέλη της δεύτερης δεκαετίας μ.Χ. και μιλά για τη «Βασιλεία του Θεού» -δηλαδή, την έλευση ενός ποιοτικού μετασχηματισμού στην ανθρώπινη ιστορία, προφητεία που αναφέρεται στην εβραϊκή Βίβλο, κατά την οποία η δικαιοσύνη θα βασιλεύσει στη γη και η λατρεία του ενός αληθινού Θεού θα είναι καθολική.

 

Θεολογία και Ιστορία

 

Αλλά τι συνέβη στη ζωή του πριν από την ξαφνική αυτή εμφάνιση στα 30 του χρόνια;…   

Σύμφωνα με το χειρόγραφο που αποκρυπτογράφησαν οι δύο ερευνητές, ο καθηγητής Μπάρι Γουίλσον και ο συγγραφέας  Σίμχα Γιακόμποβιτς, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Ιησούς αρραβωνιάστηκε, παντρεύτηκε, -που σημαίνει ότι είχε σεξουαλικές σχέσεις- και έκανε και παιδιά.  Και όπως δηλώνουν τα στοιχεία «δεν επιτίθενται στη θεολογία κανενός.

Αναφερόμαστε σε ένα κείμενο. Η θεολογία οφείλει να ακολουθεί τα ιστορικά γεγονότα και όχι το αντίστροφο.

 

Προς το παρόν, δεν υποστηρίζουμε ότι το κείμενό  μας είναι ιστορικό γεγονός. Μέχρι στιγμής, απλά αναφέρουμε ότι η Αγία Γραφή δεν μας λέει τίποτα για τα πρώτα χρόνια του Ιησού, και ότι έχουμε ανακαλύψει ένα κείμενο το οποίο ισχυρίζεται ότι ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών».

 

Η πληροφορία δεν πρέπει να μας εκπλήσσει 

 

Και συμπληρώνουν ότι «από καθαρά ιστορική άποψη, η πληροφορία δεν πρέπει να μας εκπλήσσει. Ο γάμος και τα παιδιά ήταν αναμενόμενα για έναν Εβραίο άνδρα -τότε, όπως και τώρα. Εάν δεν είχε παντρευτεί, θα είχε προκαλέσει κατάπληξη στην οικογένειά του, και πιθανότατα σκάνδαλο στην κοινότητα και είναι βέβαιο ότι, η Καινή Διαθήκη θα είχε καταδικάσει την επιλογή αυτή, εάν όχι για κανέναν άλλο λόγο, έστω και μόνο για να εξηγήσει και να υπερασπιστεί την ασυνήθιστη συμπεριφορά του Ιησού.

 

Αλλά τώρα έχουμε ένα έγγραφο που ισχυρίζεται ότι ήταν πράγματι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών. Και όχι μόνο αυτό. Το έγγραφο μας δείχνει ότι για ορισμένες από τις πιστές οπαδούς του, που στάθηκαν στο πλευρό από την αρχή, ο γάμος του Ιησού ήταν η πιο σημαντική πτυχή της θεολογίας του».

 

ΠΗΓΗ: mikrometoxos.gr

ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΛΙΓΝΑΔΗ: Κούγιας σε Σεβαστίδη: Να μην εξελιχθεί η ΕΔΕ σε συντεχνιακή ένωση για ψηφοθηρικούς λόγους

 

Αλέξης Κούγιας κατά Χριστόφορου Σεβαστίδη / Φωτογραφίες: Eurokinissi

 


NEWSROOM IEFIMERIDA.GR


 

Εντονη αντιπαράθεση με αφορμή την υπόθεση Λιγνάδη ξέσπασε μεταξύ της Ενωσης Δικαστών και Εισαγγελέων και του προέδρου της, Χρ. Σεβαστίδη, με τον Αλέξη Κούγια, συνήγορο του προφυλακισμένου ηθοποιού.

 

Ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος στις 10 το πρωί της Τετάρτης θα καταθέσει στον Άρειο Πάγο τρεις αναφορές κατά δικαστικών, απάντησε με δηκτικό τρόπο σε ανακοίνωση της Ενωσης Δικαστών και Εισαγγελέων που τον εγκαλούσε για «απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς» κατά δικαστικών λειτουργών.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 

·        Ακόμη 129 δικαστές διαμαρτύρονται έντονα κατά του Σεβαστίδη: Πάρτε πίσω την ανακοίνωση υπέρ Κουφοντίνα

 

·        Τσουνάμι αντιδράσεων κατά Σεβαστίδη -Σοβαρές καταγγελίες 5 δικαστών, ζητούν έκτακτη γενική συνέλευση της ΕΔΕ

 

·        Τι κρύβεται πίσω από τον πόλεμο στην ΕΔΕ -Πώς ο Σεβαστίδης κρατά σε ομηρία την Ενωση Δικαστών και Εισαγγελέων

 

«Αλίμονο αν η Ενωση Δικαστών και Εισαγγελέων (ΕΔΕ) εξελιχθεί σε μια συνηθισμένη συντεχνιακή ένωση που εκδίδει ανακοινώσεις για ψηφοθηρικούς λόγους», σημειώνει ο Αλέξης Κούγιας.

 

Η ανακοίνωση της ΕΔΕ

 

«Οι χθεσινές δηλώσεις συνηγόρου υπεράσπισης σε υπόθεση που απασχολεί τη δημοσιότητα, με τις οποίες καταφέρθηκε δημοσίως με αβάσιμους και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς σε βάρος των Εισαγγελικών λειτουργών, της Ανακρίτριας και του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών, εκφεύγουν κατά πολύ των ορίων του υπερασπιστικού του δικαιώματος και των ακραίων ορίων της κριτικής.

 

Πειθαρχικές αναφορές σε βάρος δικαστικών λειτουργών που εκτελούν ευσυνείδητα το καθήκον τους είναι απρόσφορες και θα μας βρίσκουν απέναντι. Ενέργειες σαν κι αυτές διαταράσσουν το κλίμα αμοιβαίου σεβασμού των λειτουργών της Δικαιοσύνης και θα πρέπει να απομονώνονται πρωτίστως από τους ίδιους τους Δικηγορικούς Συλλόγους.

 

Τέλος, θεωρούμε ανεδαφική και λανθασμένη την προσέγγιση που γίνεται από δικηγόρους να αμφισβητούν το δικαστικό σθένος που επιδεικνύουν οι συνάδελφοι με κριτήριο το Δικαστήριο στο οποίο υπηρετούν. Οι δικαστικοί λειτουργοί ξέρουν να επιδεικνύουν θάρρος και γενναιότητα και αποφασίζουν κατά το νόμο και τη συνείδησή τους».

 

Η ανακοίνωση-απάντηση του Αλέξη Κούγια

 

«Διάβασα με πολλή προσοχή, λέξη προς λέξη, τη βραδινή ανακοίνωση της ΕΔΕ. Συμφωνώ και προσυπογράφω απολύτως κάθε λέξη και κάθε φράση που έχουν συμπεριλάβει στην ανακοίνωση.

 

Όμως η παρουσία μου επί 50 περίπου χρόνια καθημερινά στα Δικαστήρια όλης της Ελλάδος από την Ορεστιάδα μέχρι την Ιεράπετρα μού επιτρέπει να αναφέρω για πρώτη φορά στην καριέρα μου στους αρμοδίους Ανωτάτους Δικαστές και Εισαγγελείς τις παραλείψεις, contra legem, στις οποίες έχουν υποπέσει εντελώς αδικαιολόγητα τόσο οι Εισαγγελείς όσο και οι Δικαστές που ανεμείχθησαν μέχρι τώρα στην υπόθεση του εντολέα μου κ. Δημητρίου Λιγνάδη, του οποίου κονιορτοποίησαν το τεκμήριο αθωότητας με αυθαίρετες νομικές και ουσιαστικές επιλογές και τον έκλεισαν στη φυλακή με μια μόνο μαρτυρία ενός αναξιόπιστου και αμφιλεγόμενου μάρτυρα, του οποίου οι ισχυρισμοί έχουν απομυθοποιηθεί από την αρχή μέχρι το τέλος, καταστρέφοντας τη ζωή του οριστικά.

 

Συμφωνώ απολύτως ότι δεν πρέπει κανείς να στρέφεται πειθαρχικά εναντίον Εισαγγελικών και Δικαστικών Λειτουργών, όταν κάνουν το καθήκον τους και εφαρμόζουν το Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους, αφού ορκίστηκαν και έχουν ιερό καθήκον να το κάνουν κάθε μέρα σε όλη τη λειτουργηματική ζωή τους.

 

Όταν όμως δύο Εισαγγελείς, μία Ανακρίτρια και τρεις Δικαστές που συνεδρίασαν εν συμβουλίω δεν εφαρμόζουν το νόμο καταστρέφοντας έναν Έλληνα πολίτη που προσβλέπει στη νομική τους επάρκεια και στην αμεροληψία τους, η μοναδική άμυνα, την οποία έχει ο υπερασπιστής του, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει ποτέ στραφεί είτε με αίτηση εξαιρέσεως είτε με αναφορά εις βάρος ουδενός Εισαγγελικού και Δικαστικού Λειτουργού, είναι να προσφύγει με μια διαδικαστική πράξη που προβλέπεται από τη νομοθεσία και τον τρόπο που λειτουργούν τα Δικαστήρια, στην ηγεσία της Δικαιοσύνης και στην ηγεσία της Εισαγγελίας, στην Πρόεδρο και τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

 

Σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα, κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου και είμαι βέβαιος ότι τόσο ο Πρόεδρος της ΕΔΕ κ. Σεβαστίδης όσο και τα εκλεκτά μέλη του ΔΣ, μόλις διαβάσουν τη σχηματισθείσα δικογραφία και επιτέλους πληροφορηθούν και τα αδιάσειστα στοιχεία που επικαλείται ο εντολέας μου, θα νιώσουν πολύ άσχημα για την ανακοίνωση που εξέδωσαν.

 

Να θυμηθούν ότι η ηρωίδα Εισαγγελέας Εφετών Κερκύρας κυρία Χριστούλη έχασε την υγεία της και μετετέθη δυσμενώς, όταν αποκάλυψε το σκάνδαλο της εξαφανίσεως χιλιάδων δικογραφιών από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Κερκύρας, χωρίς η ΕΔΕ να κάνει έστω και μία ανακοίνωση, γιατί μόνη έναντι όλων η κα Εισαγγελέας αποκάλυψε αυτό το τεράστιο σκάνδαλο, όπου πρωταγωνίστρια ήταν ένα μέλος της ΕΔΕ, η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Κερκύρας, και να θυμηθούν επίσης ότι ο μοναδικός Δικηγόρος που συνεργάστηκε με τους επίλεκτους Δικαστές του Αρείου Πάγου κ.κ. Σιδέρη και Μπαλτά, για να σπάσει το απόστημα των βρώμικων δικαστών που έστελναν στη φυλακή αθώους και απελευθέρωναν ενόχους, συνεργαζόμενοι με κακοποιούς δικηγόρους, ήμουν εγώ.

 

Τους καλώ να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σ’ αυτή την αναφορά που καταθέτω στους Ανώτατους Δικαστές και Εισαγγελείς και είμαι βέβαιος ότι η εντιμότητά τους θα τους οδηγήσει να ανακαλέσουν την ανακοίνωση, την οποία έκαναν σήμερα.

 

Ο έντιμος, ανεξάρτητος και με θάρρος Δικηγόρος είναι ο απόλυτος βοηθός της Δικαιοσύνης, για να εκδίδονται δίκαιες αποφάσεις.

Αθήνα, 02/03/2021

 

Με εκτίμηση και σεβασμό

Αλέξιος Χ. Κούγιας

Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

 

ΥΠΟΘΕΣΗ ΛΙΓΝΑΔΗ | ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΔΗΣ | ΕΔΕ |ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ

 

Πηγή: iefimerida.gr

ΡΗΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ: Τι κρύβεται πίσω από τον πόλεμο στην ΕΔΕ - Πώς ο Σεβαστίδης κρατά σε ομηρία την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων


Τι κρύβεται πίσω από τον πόλεμο στην ΕΔΕ;



NEWSROOM IEFIMERIDA.GR


 

Το ρήγμα στην Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων είναι βαθύτερο ακόμα και από όσο αφήνει να φανεί ο πόλεμος των πολύ σκληρών ανακοινώσεων που ανταλλάσσουν ο πρόεδρος της Ένωσης Χριστόφορος Σεβαστίδης, μέλη της μειοψηφίας αλλά και δικαστικοί και εισαγγελικοί λειτουργοί, που δεν έχουν σχέση με τον συνδικαλισμό.

 

Η ανακοίνωση του κ. Σεβαστίδη υπέρ του Δημήτρη Κουφοντίνα, που κατεδάφισε κάθε έννοια αμεροληψίας της δικαιοσύνης, πυροδότησε μια έκρηξη που προετοιμαζόταν από το 2018, αν και η εύφλεκτη ύλη άρχισε να συγκεντρώνεται δύο χρόνια νωρίτερα.

 

Το 2016, σχηματίστηκε ενωτικό ψηφοδέλτιο υπό τους Χριστόφορο Σεβαστίδη, Νικόλαο Σαλάτα και Παναγιώτη Λυμπερόπουλο, προκειμένου να αποτραπεί η μετατροπή της Ένωσης σε εργαλείο άσκησης προσωπικής στρατηγικής από την Βασιλική Θάνου. Η τότε πρόεδρος του Αρείου Πάγου, είχε με τη στήριξη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ σημαντική ισχύ στο χώρο της δικαιοσύνης. Οι ομάδες Σαλάτα και Λυμπερόπουλου συνασπίστηκαν κατά της ενιαίας ομάδας της Θάνου, η οποία είχε επτά μέλη, και προκειμένου να αποκτήσουν την πολυπόθητη πλειοψηφία των 8 μελών, πρόσφεραν την προεδρία της Ένωσης στον κ. Σεβαστίδη.

 

Αυτός ο συνασπισμός είχε σαθρή βάση. Μια κεντρώα/κεντροαριστερή ομάδα και μια δεξιά/συντηρητική εκπροσωπούνταν από έναν αριστερό πρόεδρο, με απόψεις που ορισμένες φορές ξεπερνούσαν τις θέσεις του ΚΚΕ από το οποίο προερχόταν θυμίζοντας πολιτικές θέσεις του ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Διόλου μετριοπαθείς, δηλαδή. Παρ’ όλα αυτά ο κ. Σεβαστίδης, μέχρι τα μέσα του 2018 κινήθηκε συναινετικά, διατηρώντας τις ισορροπίες στο εσωτερικό της Ένωσης και τηρώντας τον όρο ότι θα προχωρούν μόνο τα θέματα στα οποία υπάρχει σύγκλιση.

 

Τον Μάιο του 2018, έγιναν ξανά εκλογές στην Ενωση και τότε φάνηκαν τα πρώτα σύννεφα. Ο κ. Σεβαστίδης αποφάσισε να ακολουθήσει αυτόνομη πορεία και αυτό έγινε σαφές, έναν χρόνο μετά, από τη θέση του υπέρ της χορήγησης άδειας στον Δημήτρη Κουφοντίνα από το Δικαστικό Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Βόλου, το οποίο είχε απορρίψει την αίτηση του πολυισοβίτη. Η σχετική αρθρογραφία του στον «Δικαστή», το επίσημο περιοδικό της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων προκάλεσε την πρώτη δημόσια αντιπαράθεση του με τον Παναγιώτη Λυμπερόπουλο.

 

Οι πρώτοι έξι μήνες του 2019 ήταν προεκλογικοί και η ένταση στο πολιτικό σκηνικό είχε χτυπήσει κόκκινο, αρχικά στις ευρωεκλογές τον Μάιο, και στη συνέχεια στις εθνικές εκλογές, στις αρχές Ιουλίου.

 

Οι επικεφαλής των άλλων ομάδων άρχισαν να υποψιάζονται ότι ο κ. Σεβαστίδης δεν έπαιζε απλώς ένα προσωπικό, συνδικαλιστικό παιχνίδι. Μετακινούνταν σταδιακά προς την πλευρά του τότε υπουργού Δικαιοσύνης Μιχάλη Καλογήρου, τον οποίο στήριξε στην εσπευσμένης κατάθεσης και ψήφισης των Ποινικών Κωδίκων, λίγο πριν τις εθνικές εκλογές. Οι αντίπαλοι του κατηγορούν τον κ. Σεβαστίδη ότι σε εκείνη τη συγκυρία φίμωσε την Ένωση και ότι απέρριψε το αίτημα για έκτακτη σύγκληση του Διοικητικού Συμβουλίου της.

 

Τον Ιούλιο του 2019, αμέσως μετά τις εκλογές, το ΔΣ της Ένωσης επισκέφθηκε τον νέο υπουργό Δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα και του παρουσίασε σειρά αιτημάτων τους. Μεταξύ αυτών, υπήρχε και ένα παλαιό αίτημα του Νίκου Σαλάτα για αύξηση των οργανικών θέσεων των Προέδρων Εφετών έναντι των Εφετών. Ο κ. Σαλάτας διαβεβαίωσε τους υπόλοιπους ότι είχε εξασφαλίσει τη σύμφωνη γνώμη του προέδρου της Ενωσης, όμως ο κ. Σεβαστίδης είχε αποφασίσει να διαρρήξει τη σχέση του με τους προηγούμενους συμμάχους του. Κατήγγειλε τη νομοθετική ρύθμιση για αύξηση των θέσεων των Προέδρων Εφετών, η οποία θα ωφελούσε τον κ. Σαλάτα που θα έμενε δύο χρόνια παραπάνω στη θέση του. Το ίδιο έκανε για το νομοσχέδιο που βελτίωνε ρυθμίσεις του νόμου Κοντονή για τη διαμεσολάβηση, λέγοντας ότι παραδίδεται η Δικαιοσύνη στα ιδιωτικά συμφέροντα.

 

Τον Νοέμβριο – Δεκέμβριο του 2019 εκδηλώνεται ανοιχτή – και «τεχνητή», λένε μέλη της Ενωσης- αντιπαράθεση ανάμεσα στον κ. Σεβαστίδη και τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Δημήτρη Βερβεσό. Αιτία ήταν η πρόταση του προέδρου της Ενωσης Δικαστών και Εισαγγελέων να αλλάξει ξανά ο νόμος και τις εκλογές των συνδικαλιστικών σωματείων να τις κάνουν οι δικαστές και όχι οι δικηγόροι. Έκπληκτοι οι παρευρισκόμενοι στη Γενική Συνέλευση, μεταξύ των οποίων ήταν και η τότε πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, πληροφορήθηκαν ότι ο ΔΣΑ δεν είχε προσκληθεί στη συνεδρίαση όπως παραδοσιακά γινόταν. Το κλίμα στη Γενική Συνέλευση έγινε εκρηκτικό και οι ισορροπίες στο εσωτερικό της Ένωσης αναδιατάχθηκαν. Τον Ιανουάριο του 2020 παραιτήθηκαν από τις θέσεις τους στο προεδρείο οι Λυμπερόπουλος, Σαλάτας, Βεργώνης και Φούκας.

 

Η πανδημία, όμως, δεν επέτρεψε στα πράγματα να ωριμάσουν. Οι εκλογές στην Ενωση, οι οποίες σύμφωνα με το καταστατικό έπρεπε να διεξαχθούν τον Μάιο και το αργότερο τον Ιούνιο, δεν μπορούσαν να διεξαχθούν σε συνθήκες πανδημίας. Ο κ. Σεβαστίδης, παρά την πίεση δεν συγκαλούσε το ΔΣ και όπως έγινε γνωστό στη συνέχεια είχε καταθέσει αίτημα στο υπουργείο Δικαιοσύνης για παράταση της θητείας του. Η απάντηση που έλαβε ήταν αρνητική.

 

Στην εκρηκτική συνεδρίαση του ΔΣ, που ακολούθησε, η μειοψηφία τον κατηγόρησε ότι το αίτημα του θα προκαλούσε μια απαράδεκτη και αντισυνταγματική παρέμβαση της εκτελεστικής στη δικαστική εξουσία. Οκτώ μέλη του ΔΣ ζήτησαν από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών να οριστεί προσωρινή διοίκηση και ο κ. Σεβαστίδης τους κατήγγειλε ως πραξικοπηματίες.

 

Τον Σεπτέμβριο του 2020 πέτυχε μεγάλη νίκη στις εκλογές κερδίζοντας τις 8 από τις 15 έδρες, καθώς οι αντίπαλοί του είχαν πολυδιασπαστεί και οι ψηφοφόροι τους απείχαν από τις εκλογές.

 

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο κ. Σεβαστίδης υπέγραψε ανακοίνωση ζητώντας να ανακληθεί ως αντισυνταγματική η απαγόρευση, λόγω κορωνοϊού, της πορείας για το Πολυτεχνείο. Η δυσαρέσκεια που συσσωρευόταν μετατράπηκε σε οργή μετά την τελευταία ανακοίνωση υπέρ του Κουφοντίνα, προκαλώντας εμφύλιο στο εσωτερικό της Ένωσης και σφοδρές αντιδράσεις έξω από αυτή. Ο κ. Σεβαστίδης φαίνεται ότι ξεπέρασε το όριο ανοχής και εγκαταλείπεται ακόμα και από τους υποστηρικτές του.

 

Μέλη της Ένωσης συζητούν το ενδεχόμενο να προκαλέσουν έκτακτη Γενική Συνέλευση, όμως το lockdown δυσκολεύει πολύ τους χειρισμούς. Η Γενική Συνέλευση μπορεί να παύσει το ΔΣ, ωστόσο το καταστατικό προβλέπει σύγκληση του οργάνου με φυσική παρουσία των μελών του. Ακόμα και αν δεν το προέβλεπε όμως μια τόσο σοβαρή απόφαση δεν θα ήταν δυνατόν να ληφθεί σε τηλεδιάσκεψη 1.500 ατόμων. Και έτσι η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, η πολυπληθέστερη δικαστική ένωση που εκπροσωπεί το σύνολο των δικαστικών της τακτικής δικαιοσύνης, θα συνεχίσει να βυθίζεται στο τέλμα.


 

Σε κάθε περίπτωση η εργαλειοποίηση του δικαστικού συνδικαλισμού για προφανείς πολιτικούς στόχους είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει τη Δικαιοσύνη σε μεγάλα αδιέξοδα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ  |  ΠΟΛΕΜΟΣ  |   ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ  |  ΔΙΚΑΣΤΕΣ

 

Πηγή: iefimerida.gr


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνήστε μαζί μας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης