Κυλιόμενο κείμενο

Προτού τα μάτια μπορέσουν να δουν, => Πρέπει να έχουν μάθει να μη δακρύζουν!... Προτού τo αφτί μπορέσει ν ‘ακούσει,=> Πρέπει να έχει χάσει την ευαισθησία του!... Προτού η φωνή μπορέσει να μιλήσει,=> Πρέπει να έχει γίνει ανίκανη να πληγώσει!... Προτού η καρδιά μπορέσει ν’ αγαπήσει,=> Πρέπει να έχει μάθει να μην πονάει!... Μόνο τότε τα μάτια θα μπορούν να δούνε την αλήθεια, το αυτί να την ακούσει, η καρδιά να αγαπήσει κάθε κρίκο της αλυσίδας του μικρόκοσμου, και η γλώσσα θα μπορεί να μιλήσει χωρίς να πληγώσει ούτε έναν απ' αυτούς τους κρίκους του μικρόκοσμου. "Μοναχικός Λύκος" - Μιχάλης I. Γκουντέβενος

Αποποίηση ευθύνης...

ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ… , => Δεν ήμαστε δημοσιογραφική σελίδα, και ως εκ τούτου δεν επαληθεύουμε τα θέματα, απλά κάνουμε αναμετάδοση θεμάτων, ειδήσεων, videos, κλπ. και όχι ρεπορτάζ. Για παράπονα, ενστάσεις ή αντιρρήσεις απευθυνθείτε στην ΕΝΕΡΓΗ πηγή της είδησης που υπάρχει στο τέλος κάθε Ανάρτησης και κάθε θέματος (Ο διαχειριστής: Μιχάλης I. Γκουντέβενος)

''Πάμε στοίχημα''

Αγαπητοί αναγνώστες

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ… , => Στείλτε τις απόψεις σας, την ιστορία σας, το θυμό σας, τα παράπονά σας, τα δικάσας θέματα στο email μας: mc-goud@hotmail.com, και εμείς θα τα δημοσιεύσουμε... ( δεν χρειάζεται να εγγραφείτε!...) (Μιχάλης I. Γκουντέβενος - Διαχειριστής)...

Σχόλια από "Μοναχικός Λύκος"


Η σελίδα "Μοναχικός Λύκος" θεωρεί αυτονόητο ότι όλοι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα σχολιασμού, κριτικής και ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θα θέλαμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν θα δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, ή υβριστικού, ή προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου.

Επίσης, σύμφωνα με τις αρχές μας, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Οπότε, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η σελίδα "Μοναχικός Λύκος" δεν θα δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον εκάστοτε συντάκτη τους και το περιεχόμενό τους δε συμπίπτει κατ' ανάγκην με την άποψη της σελίδας μας.


Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Facebook: Μην ανοίξετε το αρχείο rar που έρχεται σαν μήνυμα

Κυκλοφορεί νέα απειλή (Trojan)

Ένα μήνυμα από έναν φίλο μας, μας ενημέρωσε για μια νέα απειλή (Trojan) κυκλοφορεί στο Facebook. Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία προσωπικών μηνυμάτων του κοινωνικού δικτύου, οι απατεώνες προσπαθούν να πλασάρουν trοjans στους ανυποψίαστους χρήστες.

Ο φίλος μας από το safer-internet.gr, μας έστειλε δύο διαφορετικές εικόνες από μηνύματα του Facebook. Τα μηνύματα αναφέρουν κάτι σαν «δες το και μην το πεις σε κανέναν» και περιέχουν δύο αρχεία *.rar με διαφορετικό όνομα:
Ζητήσαμε τα αρχεία για να τα αναλύσουμε και φυσικά δεν περιείχε κάτι να δούμε. Αν και τα δύο rar είχαν διαφορετικό όνομα το εκτελέσιμο αρχείο που περιείχαν ήταν ακριβώς το ίδιο (ίδιο CRC Checksum.)

και το όνομα αυτού: Watch This!!!.vbs

Τα εκτελέσιμα αρχεία ήταν μορφής .vbs. Η vbscript είναι μια γλώσσα scripting (σεναρίου όπως το μεταφράζουν) και έρχεται μαζί με τα Windows. Με αυτή μπορείς να κάνεις διάφορα χρήσιμα πράγματα, όπως έχετε διαπιστώσει και από την κατηγορία Tweaks του iGuRu.gr, αλλά μπορείς να γράψεις και trοjans.

To script που περιείχαν τα 2 rar είχαν το TrοjanDownloader.Agent.NJV trοjan που έχει ευρετηριαστεί από την ESET στις 11 Φεβρουαρίου του 2012.

Τι κάνει ένα Trοjan Downloader;

Ένα Trοjan downloader με το που τρέξει στον υπολογιστή του θύματος, αναζητά πρόσβαση σε έναν απομακρυσμένο υπολογιστή για να κατεβάσει αρχεία που στη συνέχεια εγκαθιστά στον υπολογιστή που έχει μολυνθεί.

Το συγκεκριμένο Trοjan, TrοjanDownloader.Agent.NJV trojan,είναι παλιό και έτσι είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από τα antivirus, αν φυσικά τα έχετε ενημερώσει.

Περιττό να σας πούμε ότι δεν ανοίγετε αρχεία zip, rar που δεν τα περιμένετε και σας έρχονται σε μηνύματα, ακόμα και αν γνωρίζετε αυτόν που σας το έστειλε.

Αν έχετε τρέχει ήδη το αρχείο και δεν το έχει «χτυπήσει» to antivirus που χρησιμοποιείτε αλλάξτε ή ενημερώστε την εφαρμογή ασφαλείας σας.

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ή ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΕΤΙΚΕΤΕΣ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, & ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ Facebook

ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ Facebook
 
Αν θέλετε να βάλτε ετικέτες σε κάθε άτομο πάνω σε μια φωτογραφία έτσι ώστε πηγαίνοντας κάποιος τον δείκτη του ποντικιού πάνω σε κάθε άτομο, θα εμφανίζεται η ετικέτα με το όνομα του ατόμου και δεν γνωρίζετε πως να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα (αν και οι περισσότεροι γνωρίζετε πως γίνεται).

Για να βάλετε ετικέτες σε μια φωτογραφία στο f/b, πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσετε την επιλογή: Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία” ώστε όταν βάζετε τον δείκτη του ποντικιού πάνω στη φωτογραφία, να μετατρέπεται σε σταυρό “+”. Για να μπορείτε όμως να προσθέσετε ετικέτες πάνω σε φωτογραφίες θα πρέπει να είσαστε διαχειριστής του προφίλ για να έχετε το δικαίωμα, εκτός και αν η πολιτική απορρήτου ενός προφίλ σας επιτρέπει να το κάνετε.

Ας υποθέσουμε ότι είσαστε διαχειριστής του προφίλ σας ή ότι η πολιτική απορρήτου ενός άλλου προφίλ σας επιτρέπει να βάζετε ετικέτες σε φωτογραφίες του.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να ενεργοποιήσετε την επιλογή Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία” (βλέπε: Eικόνα 1α)..





    1. Ο ένας τρόπος για να ενεργοποιήσετε  την επιλογή “Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία” είναι ο εξής: Κάντε αριστερό κλικ σε μια φωτογραφία στο f/b για να ανοίξει.

    1. Στα δεξιά κάθε ανοιγμένης φωτογραφίας υπάρχει ένα λευκό παράθυρο διαλόγου με μερικές επιλογές. (βλέπε: Eικόνα 1). Κάνοντας λοιπόν αριστερό κλικ πάνω στην επιλογή: “Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία” (βλέπε: Eικόνα 1β’). ενεργοποιείται η επιλογή και όταν τοποθετήσετε τον δείκτη του ποντικιού πάνω στην φωτογραφία από τόξο αλλάζει και γίνεται σταυρός. “ .


    1. Ο άλλος τρόπος, για να ενεργοποιήσετε  την επιλογή “Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία” είναι ο εξής:   Μεταφέρετε τον δείκτη του ποντικιού στον πάτο της φωτογραφίας . Κρατήστε τον  εκεί για ένα δευτερόλεπτο ώσπου να εμφανιστεί μια μαύρη γραμμή εντολών με  διάφορες επιλογές (βλέπε: Eικόνα 2α’)., και μετά πατήστε στην επιλογή: “Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία” για να ενεργοποιηθεί η επιλογή. 





  1. Δείξτε τώρα με τον σταυρωτό “+”πλέον  δείκτη  του ποντικιού το πρόσωπο κάθε ατόμου που θέλετε να ονοματίσετε και κάντε εκεί ένα αριστερό κλικ. 

    Στο μικρό ορθογώνιο πλαίσιο κειμένου που θα εμφανιστεί από κάτω, εκεί δηλαδή που λέει: “Πληκτρολογήστε ένα όνομα”, πληκτρολογήστε το επιθυμητό όνομα που αντιστοιχεί στο άτομο και πατήστε ENTER. Αν δεν πατήσετε ENTER δεν αποθηκεύεται η ετικέτα.  Επαναλάβετε το βήμα 4 για κάθε άτομο.

  1. Σε περίπτωση όμως όπου το άτομο αυτό υπάρχει στην λίστα των φίλων σας στο f/b, θα εμφανιστεί στην λίστα κάτω ακριβώς απ’ το πλαίσιο κειμένου, και αντί να  πληκτρολογήσετε το όνομά του, απλά επιλέξτε το απ’ τη λίστα με ένα αριστερό κλικ για να επικολληθεί αυτόματα στο πλαίσιο κειμένου εκεί που αναβοσβήνει ο κέρσορας “ .
            «Πατήστε πάντα ENTER για αποθήκευση».

  1. Επαναλάβετε το βήμα 5 για ετικέτα σε κάθε άτομο…
   ***********************************************************************

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ή ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΕΤΙΚΕΤΕΣ  ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ Facebook

Σε περίπτωση που πληκτρολογήσετε λάθος όνομα, εγώ θα είμαι πάντα πρόθυμος να σας βοηθήσω να το διορθώσετε.

Για να διαγράψετε ή να διορθώσετε μια ετικέτα, θα πρέπει να είσαστε ο διαχειριστής του προφίλ.   Μόνο στον διαχειριστή εμφανίζεται η επιλογήΠροσθέστε μια περιγραφή” στο λευκό παράθυρο διαλόγου στα δεξιά της ανοιγμένης φωτογραφίας. 

Ως διαχειριστής λοιπόν, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα

  1. Κάντε αριστερό κλικ στην επιλογή: “Προσθέστε μια περιγραφή
            (βλέπε: Εικόνα 1α)


  1. Όταν ανοίξει η επόμενη οθόνη (βλέπε: Eικόνα 3α), κάντε αριστερό κλικ στο πλαίσιο κειμένου εκεί που λέει “Προσθέστε μια περιγραφή” και μπορείτε να πληκτρολογήσετε όποια περιγραφή θέλετε να εμφανίζεται στο παράθυρο διαλόγου.


  1. Για να αλλάξετε το όνομα μιας ετικέτας ή να την διαγράψετε, κάντε αριστερό κλικ στο
 “Χ ” του υπάρχοντος ονόματος που είναι στα δεξιά της ετικέτας μέσα πλαίσιο κειμένου με σκούρο φόντο (βλέπε: Εικόνα 3β) και μετά αν θέλετε μπορείτε η να το αφήσετε κενό χωρίς όνομα, ή να γράψτε ένα άλλο όνομα μέσα στο ίδιο πλαίσιο κειμένου.

  1. Αν θέλετε να προσθέσετε κι’ άλλες ετικέτες, πάτε στα δεξιά  στο φωτισμένο πλαίσιο κειμένου με την ετικέτα, “Χ ” δηλαδή στο λευκό πεδίο (βλέπε: Εικόνα 3γ), κάντε αριστερό κλικ για να ενεργοποιηθεί ο κέρσορας “  ώστε να αναβοσβήνει και μετά πληκτρολογήστε όσες ετικέτες θέλετε πατώντας κάθε φορά “ENTER” για να αποθηκεύονται οι ετικέτες μία-μία.  

  1. Από κάτω ακριβώς και στο πλαίσιο κειμένου που λέει “Που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία” (βλέπε εικόνα 3δ’), αν θέλετε και εδώ να γράψετε κάποιες πληροφορίες κάντε αριστερό κλικ για να ενεργοποιήσετε τον κέρσορα και πληκτρολογήστε το επιθυμητό κείμενο.

  1. Αμέσως από κάτω απ’ το πλαίσιο κειμένου “Που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία” μπορείτε να αλλάξετε τα ημερολογιακά στοιχεία, και να προσθέσετε και ώρα που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία

  1. Τέλος, όταν τελειώσετε την επεξεργασία, πατήστε με αριστερό κλικ στο κουμπί “Τέλος επεξεργασίας” (βλέπε εικόνα 3ε’),.-

Για οποιαδήποτε απορία θα με βρείτε σε οποιαδήποτε απ’ τις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

Michael I. Goudevenos - Μοναχικός Λύκος ή Loupoul Smi Mangâ

Η ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ

ΣHMEPA, αγαπητοί μου, η Eκκλησία μας εορτάζει την εορτή της Zωοδόχου Πηγής.
Συγγραφέας: kantonopouστις Απριλίου 23, 2009
3333333.jpg H εορτή αυτή ανήκει στις λεγόμενες κινητές εορτές του εκκλησιαστικού έτους. Kινητές λέγονται οι εορτές του Tριωδίου και του Πεντηκοσταρίου, που έχουν ως κέντρο την ημέρα του Πάσχα. Tο Tριώδιο (10 εβδομάδες, δηλαδή 70 ημέρες) προηγείται της Kυριακής του Πάσχα, το δε Πεντηκοστάριο (7 εβδομάδες, δηλαδή 50 ημέρες) ακολουθεί. 
Oι εορτές αυτές ονομάζονται κινητές, γιατί δεν έχουν σταθερά ημερομηνία, εν αντιθέσει με τις άλλες εορτές του εκκλησιαστικού έτους που έχουν σταθερά ημερομηνία και λέγονται ακίνητες. Tών κινητών εορτών η ημερομηνία κάθε χρόνο αλλάζει. Eξαρτάται από την ημερομηνία του Πάσχα. Όταν το Πάσχα είναι πρώιμο, έρχονται και αυτές ενωρίτερα· όταν το Πάσχα είναι όψιμο, αυτές έρχονται αργότερα.
H εορτή της Zωοδόχου Πηγής εορτάζεται την Παρασκευή της Διακαινησίμου, δηλαδή την εβδομάδα που ακολουθεί αμέσως μετά το Πάσχα. Mετά την Aνάστασι είναι η πρώτη εορτή του Πεντηκοσταρίου. Eορτάζεται την ωραία εποχή της ανοίξεως μέσα στο κλίμα της πασχαλινής χαράς και αγαλλιάσεως.
H Zωοδόχος Πηγή είναι μία εορτή πρός τιμήν της Παναγίας. δεν έχει σχέσι με τη ζωή της υπεραγίας Θεοτόκου, όπως οι άλλες γνωστές θεομητορικές εορτές, λόγου χάριν τα Eισόδια, ο  Eυαγγελισμός ή η Kοίμησις της Θεοτόκου. 
H εορτή αυτή έχει σχέσι με τις θαυμαστές επεμβάσεις της Παναγίας πρός σωτηρίαν δυστυχών και ταλαιπώρων ανθρώπων που την επικαλέσθηκαν με πίστι. H Zωοδόχος Πηγή μας υπενθυμίζει τα θαύματα, που έκανε η Παναγία σε ένα ωρισμένο ναό της στον τόπο εκείνο που προκαλεί τη συγκίνησι κάθε Έλληνος.
 Στην ομιλία αυτή θα πούμε λίγα λόγια γύρω από το ιστορικό της εορτής.Aπό πού έχει την αρχή της η εορτή της Zωοδόχου Πηγής; H Zωοδόχος Πηγή αρχίζει το πρώτον από μία λεπτομέρεια, μία ασήμαντη θα έλεγε κανείς λεπτομέρεια.
Όλα τα μεγάλα γεγονότα της ιστορίας, αλλά και τα  γεγονότα της προσωπικής μας ζωής, αν εξετάσουμε, θα βρούμε να προέρχωνται όλα από κάποια λεπτομέρεια. Ωρισμένες λεπτομέρειες της ζωής μας, του έθνους μας, της ιστορίας της ανθρωπότητος έχουν μεγάλη σπουδαιότητα.
Ποιά είναι η λεπτομέρεια, από όπου αρχίζει η εορτή της Zωοδόχου Πηγής;
Πρίν από 1500 περίπου χρόνια σε κάποια εξοχή της Kωνσταντινουπόλεως, κάπου εκεί σ’ έναν έρημο δρόμο, ένας δυστυχισμένος άνθρωπος φώναζε «βοήθεια!». Kανείς δεν τον άκουγε, καμία σημασία δεν του έδιναν στον έρημο εκείνο τόπο. Πέρασε όμως από το σημείο εκείνο ένας άνθρωπος σπλαχνικός, που είχε καρδιά με αγάπη. Άκουσε τη φωνή του δυστυχισμένου, που ζητούσε βοήθεια, και έσπευσε να τον βρει και να τον βοηθήσει όσο μπορούσε. Tον βρήκε σε ελεεινή κατάστασι. Ήταν τυφλός και έμενε εκεί. Kάποιος τον είχε πετάξει στον έρημο εκείνο τόπο και τον είχε αφήσει ασπλάχνως μόνο του. O τυφλός είχε μέρες νηστικός, πεινασμένος και διψασμένος.   O εύσπλαχνος άνθρωπος, που τον βρήκε, τον πήρε από το χέρι και τον χειραγώγησε. O τυφλός του λέει·
―Έχω μέρες να πιώ νερό· σε παρακαλώ, νεράκι θέλω.Eκείνος έψαξε. Mπήκε σ’ ένα δάσος. Προχώρησε γιά να βρει πηγή. Δεν βρήκε. Tότε ακούει μια φωνή, μιά μυστηριώδη φωνή·
―Δεν χρειάζεται ν’ αγωνιάς. Tο νερό είναι κοντά. Προχώρει και θα το βρεις. Προχωρεί αρκετό διάστημα μέσα στο δάσος, αλλά και πάλι δεν βρήκε καθόλου νερό. Aκούει ξανά τη φωνή·
―Mην απογοητεύεσαι. Προχώρει και θα βρείς. Προχώρησε λίγο ακόμα μέσα στο δάσος. Kαι τότε εκεί βρίσκει ένα γάργαρο δροσερό νερό. Έδωσε στο διψασμένο να πιει. O τυφλός ήπιε και ευφράνθηκε. Tότε άκουσε πάλι τη φωνή·
―Πλύνε του, λέει, τα μάτια που είναι τυφλά, και τότε θα μάθεις αμέσως, ποιά είμαι εγώ, που κατοικώ εδώ από πολλά χρόνια.
Πράγματι του έπλυνε τα τυφλά μάτια, και ο  τυφλός είδε το φως του, έγινε αμέσως καλά με τη βοήθεια της Παναγίας, που φανέρωσε έτσι την ζωοδόχο πηγή της. Aς μην πιστεύουν οι άπιστοι, δικαίωμά τους.
Eμείς πιστεύουμε, ότι πέρα της ύλης συμβαίνουν γεγονότα τεράστια, τα οποία εμείς ονομάζουμε θαύματα, οι δε άλλοι τα εμπαίζουν και τα κοροϊδεύουν. Aλλ’ εμείς πιστεύουμε στά θαύματα τα οποία έκανε ο  Θεός και η Παναγία.
Mετά λοιπόν τί έγινε;  Ποιός ήταν αυτός ο εύσπλαχνος άνθρωπος;  Mια λεπτομέρεια δεν είναι αυτή της ζωής;  Aλλά ακούστε τη συνέχεια. Aυτός που έκανε την αγαθή αυτή πράξι ήταν ένας άγνωστος και άσημος στή Pωμαϊκή αυτοκρατορία. Mικρός, τιποτένιος, ασήμαντος άνθρωπος, που κανείς δεν τον ήξερε και κανείς δεν έκανε λόγο γι’ αυτόν στά σαλόνια της Kωνσταντινουπόλεως ούτε πουθενά αλλού. Ήταν ένας ταπεινός άνθρωπος μακέλλης στο επάγγελμα, δηλαδή κρεοπώλης. Ήταν ο Λέων. Ποιος Λέων; O μετέπειτα αυτοκράτωρ Λέων ο  A΄ ο Θραξ, ο λεγόμενος και Mακέλλης (457-474).
Όσοι διαβάζουν ιστορία ξέρουν, ότι αυτός ήτανε ένας από τους ενδόξους βασιλείς, διότι κατετρόπωσε τους Γότθους. Ήταν αγαθός και πράος. Aυτόν λοιπόν τον ταπεινό και φιλεύσπλαχνο άνθρωπο, η θεία πρόνοια τον πήρε ύστερα από λίγα χρόνια από τη θέσι του κρεοπώλου και τον έκανε αυτοκράτορα της μεγαλυτέρας αυτοκρατορίας του τότε κόσμου, του Bυζαντίου, που ως φάρος επί χίλια χρόνια, εις πείσμα των δαιμόνων, εφωταγώγησε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
O Λέων, όταν έγινε αυτοκράτωρ, δεν λησμόνησε το περιστατικό αυτό. Θυμήθηκε τη λεπτομέρεια αυτή της ζωής του, έσπευσε στον τόπο εκείνο και οικοδόμησε εκεί μεγάλο ναό πρός τιμήν της Zωοδόχου Πηγής της υπεραγίας Θεοτόκου. Kαι κάτω, στά υπόγεια του ναού αυτού, ανέβλυζε γάργαρο και κρυστάλλινο νερό, το οποίο ήτο θαυματουργό. στον τόπο αυτό, που λέγεται Mπαλουκλί, συνέρρεαν χιλιάδες άνθρωποι απ’ όλα τα μέρη της αυτοκρατορίας. Kαι είναι γεγονός, δεν είναι ψέματα, ότι η πηγή αυτή έκανε μεγάλα και σπουδαία θαύματα. Aγιασμένο νερό βγαίνει από τη γη και θαυματουργεί.
Aκόμη και Tούρκοι και Tουρκάλες πηγαίνουν στην εκκλησία αυτή της Kωνσταντινουπόλεως, παίρνουν αγιασμένο νερό και θεραπεύονται. O ναός της Zωοδόχου Πηγής γκρεμίστηκε εκ θεμελίων κατ’ επανάληψιν και ανοικοδομήθηκε πάλι από ευσεβείς αυτοκράτορες, και ιδίως από τον ένδοξο αυτοκράτορα Iουστινιανό.
O ναός αυτός έχει ιστορία, είναι ιστορικός. Yπάρχει ακόμη και σήμερα. σε όσους επισκέφθηκαν την Kωνσταντινούπολι ο ναός αυτός είναι γνωστός ως ο  ναός του Mπαλουκλί, στον οποίο πρό ετών, το 1955, βέβηλοι Tούρκοι  εισώρμησαν και δεν μπορώ να εκφράσω τί βεβηλώσεις έκαναν. Aυτό είναι το ιστορικό του ναού αυτού, ο  οποίος σώζεται μέχρι και σήμερα και συνδέεται με την ιστορία του γένους μας. Aδελφοί μου! Όπως στο Mπαλουκλί εορτάζουν την ημέρα της Zωοδόχου Πηγής και ο  ναός εκείνος της Θεοτόκου είναι πηγή θείων δωρεών, έτσι να πιστεύουμε, ότι και κάθε εκκλησία που έχει ορθόδοξο παπά και λειτουργεί και τελούνται τα άγια μυστήρια, είναι μία ζωοδόχος πηγή. Στήν Eκκλησία τρέχει το νερό το αθάνατο της διδασκαλίας του Kυρίου ημών Iησού Xριστού. Tο νερό αυτό ξεδιψά. Σβήνει τη μεταφυσική δίψα του ανθρώπου. Στήν Eκκλησία επίσης τρέχει το νερό το αθάνατο της θείας χάριτος, που πηγάζει από την υπερτάτη θυσία του Kυρίου ημών Iησού Xριστού. Tο νερό αυτό θεραπεύει. Δίνει την υγεία στις ανάπηρες και τραυματισμένες ψυχές, διά πρεσβειών της Παναγίας. Aμήν.
† επίσκοπος Aυγουστίνος

Αναδημοσίευση από kantonopou

Οριστικό τέλος: Ούτε μία «μαϊμού» σύνταξη δεν καταγράφηκε τον Απρίλιο

Η έκθεση του Απριλίου δεν καταγράφει ούτε μια τέτοια περιπτωση - Εντός στόχων η συνταξιοδοτική δαπάνη του α΄ τετραμήνου του 2014
Οριστικό τέλος: Ούτε μία «μαϊμού» σύνταξη δεν καταγράφηκε τον ΑπρίλιοΟύτε μια περίπτωση χορήγησης σύνταξής ή επιδόματος-μαϊμού δεν κατέγραψε για τον Απρίλιο το σύστημα «ΗΛΙΟΣ» του υπουργείου Εργασίας, στο οποίο καταγράφονται σε μηνιαία βάση οι συντάξεις και τα προνοιακά επιδόματα.

Παράλληλα η ίδια έκθεση δείχνει ότι η συνταξιοδοτική δαπάνη για το πρώτο τετράμηνο του έτους βρίσκεται εντός στόχων.

«Σήμερα το ασφαλιστικό σύστημα είναι πλήρως θωρακισμένο από την παραβατικότητα που κόστισε πάνω από 5 δισεκ. ευρώ μόνο τα τελευταία 15 χρόνια. Το απόστημα που δηλητηρίαζε για δεκαετίες το ασφαλιστικό σύστημα, επιτέλους, έχει σπάσει! Οι υποθέσεις «μαϊμού» συντάξεων που έρχονται σήμερα στο φως αφορούν παλαιότερες υποθέσεις παραβατικότητας που εντοπίσθηκαν από τις διασταυρώσεις που κάναμε πριν την εφαρμογή του συστήματος «Ήλιος» και πήραν τον δρόμο της Δικαιοσύνης» δήλωσε ο υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης.

«Το πρώτο βήμα έγινε με την απογραφή των συνταξιούχων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, που ξεκίνησε στα τέλη του 2012 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2013 και αποκάλυψε την ύπαρξη περισσότερων από 30.000 παράνομες συντάξεις, η χορήγηση των οποίων διακόπηκε. Παράλληλα, ολοκληρώθηκε η ταυτοποίηση των ΑΜΚΑ και των ΑΦΜ των συνταξιούχων, όπου διαπιστώθηκαν 1,6 εκατομμύρια αποκλίσεις» συμπλήρωσε ο υπ. Εργασίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος «Ήλιος» για τις καταβολές των συντάξεων και των επιδομάτων πρόνοιας του Απριλίου 2014:


ο αριθμός των συνταξιούχων ανέρχεται σε 2.645.672 
ο συνολικός αριθμός των καταβαλλόμενων συντάξεων ανέρχεται σε 4.452.117 
από αυτές οι 10.492 καταβάλλονται σε υπηκόους άλλων χωρών.
η συνολική μηνιαία δαπάνη για συντάξεις το μήνα Απρίλιο ανέρχεται σε 2.306.220.279,39 ευρώ.
η αντίστοιχη δαπάνη για το πρώτο τετράμηνο του 2014 ανέρχεται σε 9.195.497.191,49 ευρώ
το μέσο μηνιαίο εισόδημα από συντάξεις γήρατος ανέρχεται στα 943,19 ευρώ.

Σημειώνεται ότι από την προϋπολογισθείσα καταβολή 33,3% της συνολικής κρατικής επιχορήγησης συντάξεων για το 2014, έχει απορροφηθεί το 34,2% συμπεριλαμβανομένου και του ΕΚΑΣ.

Σε ότι αφορά τις παροχές προνοιακών επιδομάτων:

ο συνολικός αριθμός των επιδοματούχων ανέρχεται σε 161.644
ο συνολικός αριθμός των καταβαλλόμενων επιδομάτων ανέρχεται σε 170.293.
η συνολική μηνιαία δαπάνη για επιδόματα το μήνα Απρίλιο ανέρχεται σε 54.296.330 εκ ευρώ
η αντίστοιχη δαπάνη για το πρώτο τετράμηνο του 2014 ανέρχεται σε 219.140.967 εκ ευρώ.

Πηγή:http://www.protothema.gr


Συνεχίζεται η κόντρα για το «βαθύ ντεκολτέ»

Πιπιλή: Ματάκιας ο παππούλης ΑμβρόσιοςΗ επίθεση που δέχθηκε η Φωτεινή Πιπιλή από τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο, με τον τελευταίο να αναφέρεται στο. ντεκολτέ της, έκανε τη βουλευτή της Ν.Δ. να πει: «Ματάκιας ο παππούλης».

Μιλώντας στον «ΒΗΜΑ FM», η Φωτεινή Πιπιλή απάντησε στα όσα ειπώθηκαν για την ίδια από τον Μητροπολίτη. «Δεν είναι της παρούσης, αλλά της παρελθούσης. Ένα έχω να πω για τον παππούλη: ματάκιας, μεταξύ μας! Δεν φαίνεται καν το ντεκολτέ στη φωτογραφία. Κάποιος χρυσαυγίτης οπαδός του το είπε, αλλά ματάκιας απεδείχθη, όταν είδε ντεκολτέ που δεν υπάρχει. Κάποιο πρόβατο του ποιμένος, χρυσαυγίτης, είδε ντεκολτέ που δεν υπάρχει. Διότι αν είδαν το δικό μου ντεκολτέ, ε, εντάξει! Και ο φωτογράφος, άλλη φορά, παράκληση, διότι είναι καλά τα παιδιά, αν δεν βλέπουν κάτι, γιατί πάνε να βγάλουν φωτογραφία; Ματάκιας λοιπόν ο παππούλης. Μόνο έτσι μπορώ να συμπεριφερθώ. Ας διαβάσει τι του γράφουν στο amen.gr για τις κατάρες που εκστόμισε ιεράρχες. Και εδώ τελειώνω την ιστορία αυτή.», τόνισε.

«Αποφράδα μέρα»


Στο μεταξύ, αναφέρθηκε και στο πρωτογενές πλεόνασμα και τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ,, λέγοντας ότι «είναι αποφράς ημέρα η σημερινή και για τις δηλώσεις Παπανδρέου στο Καστελόριζο, αλλά κυρίως για τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ανελο-χρυσαυγίτες λαϊκοεθνικιστές, οι οποίοι συνεχώς αρνούνταν και μιζέριαζαν και έκαναν διασπορά ψευδών ειδήσεων στον κόσμο ότι δεν υπάρχει πρωτογενές πλεόνασμα και η Ελλάδα βυθίζεται περαιτέρω. Αποφράς ημέρα και για τον ΣΥΡΙΖΑ σήμερα, αλλά και η χθεσινή, με ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι αυτό στη Θράκη.»

Η επίθεση της στην αξιωματική αντιπολίτευση συνεχίστηκε, όταν ρωτήθηκε για την απόσυρση της υποψηφιότητας της Σουλεϊμάν Σαμπιχά από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας: «Ήταν εθνικά επιζήμια η συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ, διότι υπάρχει μία άθλια πολιτική αντίφαση. Πάγια αρχή της Αριστεράς είναι το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό του πολίτη και του ανθρώπου. Και απεδείχθη ότι η πάγια αυτή αρχή του δικαιώματος αυτού ισχύει αρκεί να μην αυτοπροσδιορίζεται αυτός ως Ρομά, για παράδειγμα, όπως η κυρία Σουλεϊμάν και να αρνείται να δεχθεί ότι είναι από την Τουρκία. Διάβασα προσεκτικά την ανακοίνωση της οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ από την Ξάνθη και την κατηγορεί ότι είχε σχέσεις εθνικιστικού χαρακτήρα με μεγαλοεργολάβους τύπου Εμφιετζόγλου που θυμάστε ότι ο κ. Εμφιετζόγλου είχε δαπανήσει χρήμα σε συνεργασία με τοπικούς παράγοντες και πολίτες για να γράψει το λεξικό της πομακικής γλώσσας ή άλλων τοπικών διαλέκτων και του δικαιώματος των πολιτών να ομιλούν όπως η ομιλία που χρησιμοποίησε η κυρία Σουλεϊμάν και όμως αποπέμφθηκε με το χειρότερο τρόπο από την οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Ήταν απαράδεκτα και εθνικά επιζήμια αυτά που συνέβησαν χθες και πιστεύω να βάλουν μυαλό στον κεντρικό ΣΥΡΙΖΑ και να καταλάβουν ότι δεν μπορεί το 4% των ακραίων να εκπροσωπεί κατά τα άλλα το 27% των ελλήνων ψηφοφόρων που τον στήριξαν με την ψήφο τους.»

Πηγή:http://www.newsbeast.gr/

«Ο κ. Χριστόπουλος αν δεν με σιχαίνεται, να έρθει να πιούμε καφέ»


 Σουλεϊμάν: Είμαστε εγκαταλελειμμένοι από το ελληνικό κράτος

«Ο κ. Χριστόπουλος αν δεν με σιχαίνεται, να έρθει να πιούμε καφέ»«Η Σαμπιχά δεν είναι κάτω από την “ομπρέλα” της τουρκικής μειονότητας, γι’ αυτό έγινε αυτό», τόνισε η Σαμπιχά Σουλεϊμάν, μιλώντας στην «Πρώτη Γραμμή» του ΣΚΑΪ.

Όπως είπε με αφορμή την απόσυρση του ονόματός της από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, δέχθηκε επίθεση από την τοπική οργάνωση του κόμματος. Μάλιστα, μίλησε ανοιχτά για τον Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, τον Δημήτρη Χριστόπουλο και το Γιώργο Χατζηθεοδώρου.

«Ο κ. Χριστόπουλος αν δεν με σιχαίνεται, να έρθει να πιούμε καφέ. Δε γνωρίζει τις δραστηριότητες της Ελπίδας. Δεν έχουμε βρεθεί ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σημείωσε ότι δε μπορεί να ξέρει τι μεσολάβησε μέχρι την απόσυρση του ονόματός της από το ευρωψηφοδέλτιο. Και ανέφερε: «Δεν γνωρίζω τον άνθρωπο που με αντικατέστησε. Το δικό μου θέμα είναι ότι η Σαμπιχά είναι Ρομά Ελληνίδα, προσπαθεί για τους Ρομά». Η κ. Σαμπιχά σημείωσε ότι «και οι τοπικοί άρχοντες μας πολεμούν και το Τουρκικό Προξενείο και είμαστε εγκαταλελειμμένοι από το ελληνικό κράτος».

Και ανέφερε: «Δεν προκαλώ κανέναν και δεν με ενδιαφέρει το Τουρκικό Προξενείο. Εμένα με ενδιαφέρει η πατρίδα. Εμείς σαν Ρομά εκφράζουμε ότι είμαστε εγκαταλελειμμένοι». 

Όπως είπε, εύχεται ο καθένας να κάνει αυτό που πιστεύει σωστά και τόνισε: «Θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτά που κάνουμε τόσα χρόνια με το σύλλογό μας». Για να καταλήξει: «Πρέπει κάποιος να ασχοληθεί με τα προβλήματα των Ρομά». Πάντως, δεν ανέφερε ανοιχτά αν της έγιναν άλλες προτάσεις πολιτικών κομμάτων με εκείνη να λέει ότι την τρόμαξε η πολιτική.

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Οδηγός υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο διαδίκτυο



Τι συμβουλεύει τους χρήστες του ίντερνετ το Συμβούλιο της Ευρώπης

Οδηγίες για το τι μπορούν να κάνουν σε περίπτωση που τα ανθρώπινα δικαιώματα τους αμφισβητούνται, καταστρατηγούνται ή παραβιάζονται παρέχει στους χρήστες του διαδικτύου το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Στον σχετικό Οδηγό του, το Συμβούλιο της Ευρώπης υπογραμμίζει ότι, σε γενικές γραμμές , τα δικαιώματά των χρηστών καθορίζονται στους όρους των εταιρειών του Διαδικτύου , τους οποίους σπάνια διαβάζει κανείς και ακόμη πιο σπάνια είναι πλήρως κατανοητοί.

Το Συμβούλιο της Ευρώπης αναφέρει ως βασικά ανθρώπινα δικαιώματα στο Διαδίκτυο: την προστασία της ελευθερίας της έκφρασης, της ελευθερίας του συνέρχεσθαι, του συνεταιρίζεσθαι και της συμμετοχής, την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την προστασία των δεδομένων, την εκπαίδευση και την παιδεία, την προστασία των παιδιών και των νέων, και το δικαίωμα αποτελεσματικής ένδικης προστασίας για τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Ο Οδηγός εγκρίθηκε ήδη από την Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης, στην οποία συμμετέχουν οι υπουργοί εξωτερικών των 47 κρατών-μελών του πανευρωπαϊκού αυτού Οργανισμού.

«Οι κυβερνήσεις , οι ιδιωτικές εταιρείες και άλλοι φορείς έχουν την υποχρέωση να σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα offline και online . Θα συνεργαστούμε μαζί τους για να εφαρμόζουν τον οδηγό , και να διασφαλίσουν ότι οι χρήστες του Διαδικτύου έχουν πρόσβαση σε αποτελεσματικά ένδικα μέσα όταν θεωρούν ότι τα δικαιώματά τους έχουν περιοριστεί ή παραβιαστεί», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Συμβουλίου της Ευρώπης Θόρμπγιερν Γιάγκλαντ.

Συνοπτικά, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Οδηγός προβλέπει ότι:

- Η πρόσβαση στο διαδίκτυο αποτελεί καταλύτη για την άσκηση και άλλων δικαιωμάτων του ανθρώπου και οι χρήστες δεν θα πρέπει να αποσυνδέονται από το Διαδίκτυο χωρίς τη θέληση τους, παρά μόνον με δικαστικές αποφάσεις.

- Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να εκφρασθούν ελεύθερα στο Διαδίκτυο και να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και απόψεις άλλων , συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που μπορεί να θίξουν, σοκάρουν ή ενοχλήσουν άλλα άτομα, σεβόμενοι την προστασία της ιδιωτικής ζωής των άλλων. Οι δημόσιες αρχές έχουν την υποχρέωση να σέβονται και να προστατεύουν το δικαίωμα αυτό.

Όπως διευκρινίζεται σ' αυτό το σημείο, τυχόν περιορισμοί αυτής της ελευθερίας, πρέπει να υπαγορεύονται από θεμιτό σκοπό, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.

Αναφέρεται για παράδειγμα ότι ο περιορισμός της ελευθερίας της έκφρασης στο Διαδίκτυο είναι θεμιτός όταν αφορά προστασία της εθνικής ασφάλειας ή της δημόσιας τάξης, αλλά και σ' αυτή την περίπτωση πρέπει να είναι σύμφωνος με το δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Οι περιορισμοί αυτοί, τονίζεται, μπορούν να εφαρμόζονται σε χρήστες που με τα γραφόμενα τους, υποκινούν διακρίσεις, μίσος ή βία.

- Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι και της συμμετοχής και κατά συνέπεια, έχουν την ελευθερία να επιλέξουν οποιαδήποτε ιστοσελίδα, εφαρμογή ή άλλη υπηρεσία για να συνδεθούν και να συμμετέχουν σε online δραστηριότητες.

Θα πρέπει, ωστόσο, να γνωρίζουν ότι μπορεί να αντιμετωπίσουν νομικές συνέπειες εάν η online διαμαρτυρία οδηγεί σε αποκλεισμούς πρόσβασης, διακοπή της παροχής υπηρεσιών ή ζημιά στην περιουσία των άλλων.

- Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών θα πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία μόνον εφόσον έχουν συναινέσει σε αυτό ή προβλέπεται από το νόμο. Οι χρήστες θα πρέπει να ενημερώνονται για το τι επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα γίνεται και από ποιον και για ποιο σκοπό , καθώς και για το γεγονός ότι πως νομιμοποιείται αυτός να ασκεί έλεγχο πάνω τους.

- Οι χρήστες δεν θα πρέπει να υπόκεινται σε γενικά μέτρα επιτήρησης ή παρακολούθησης , εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις που προβλέπονται από το νόμο, όπως η ποινική έρευνα .

- Τα παιδιά και τα νεαρά άτομα δικαιούνται ειδικής προστασίας και καθοδήγηση κατά τη χρήση του διαδικτύου. Εάν το περιεχόμενο που έχουν δημοσιεύσει θέτει σε κίνδυνο την αξιοπρέπεια, την ασφάλεια ή την ιδιωτική τους ζωή , ή μπορεί να είναι επιζήμια για αυτούς στο μέλλον, κατόπιν αιτήματός τους , θα πρέπει να διαγραφεί μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Θα πρέπει επίσης να προστατεύονται από παρεμβάσεις που αποσκοπούν στη σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση τους.

- Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα πραγματικής προσφυγής κατά της παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους.

Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορούν να προσφύγουν (όχι κατ' ανάγκη δικαστικώς) εναντίον των παρόχων υπηρεσιών στο Διαδίκτυο, των δημοσίων αρχών ή να καταφύγουν στις οργανώσεις προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ζητώντας εξηγήσεις για τον ενδεχόμενο αποκλεισμό τους, διορθώσεις ή ακόμη και αποζημιώσεις.

Στον Οδηγό αναφέρεται ρητά ότι, οι πάροχοι υπηρεσιών ίντερνετ, οι πάροχοι πρόσβασης σε περιεχόμενο και υπηρεσίες , ή άλλες επιχειρήσεις ή οι δημόσιες αρχές θα πρέπει να παρέχουν στους χρήστες εύκολα προσβάσιμες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους και οι εθνικές αρχές έχουν την υποχρέωση να προστατεύουν τους χρήστες από εγκληματική δραστηριότητα που διαπράττεται μέσω του Internet .

Εάν οι χρήστες κατηγορηθούν για κάποιο ποινικό αδίκημα που διέπραξαν στο Διαδίκτυο, έχουν το δικαίωμα της προσφυγής σε δίκαιη δίκη εντός ευλόγου προθεσμίας, από ανεξάρτητο και αμερόληπτο δικαστήριο , καθώς και της ατομικής προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων μετά την εξάντληση όλων των διαθέσιμων εσωτερικών ενδίκων μέσων.

Ξεκινά η εφαρμογή του φόρου υπεραξίας στις μεταβιβάσεις ακινήτων



Ο χρόνος κτήσης ανά περίπτωση

Αποφάσεις για την εφαρμογή του φόρου υπεραξίας στις μεταβιβάσεις ακινήτων που θα επιτρέψουν να γίνονται αγοραπωλησίες ακινήτων από τους συμβολαιογράφους εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών.

Η πρώτη απόφαση αφορά σε κρίσιμα ζητήματα καθορισμού του χρόνου κτήσεως του ακινήτου, τα οποία δημιουργούσαν ερμηνευτικές ασάφειες υπό το παλαιό νομοθετικό καθεστώς και αβεβαιότητα όσον αφορά στον προσδιορισμό του φόρου. Η δεύτερη απόφαση καθορίζει την διαδικασία και και την μορφή του εντύπου της υποβολής της δηλώσεως φόρου υπεραξίας.

Ο χρόνος κτήσης ανά περίπτωση


1. Σε περιπτώσεις πράξεων σύστασης οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας χωρίς μεταβολή του δικαιώματος που αντιστοιχεί στο μεταβιβάζοντα πριν από τις πράξεις αυτές, ως χρόνος κτήσης θεωρείται αντίστοιχα ο χρόνος απόκτησης του αρχικού δικαιώματος.

2. Σε περιπτώσεις που μετά την κύρωση των οικείων πράξεων εφαρμογής μεταβιβάζονται οικόπεδα, τα οποία έχουν αποκτηθεί είτε ως οικόπεδα, είτε ως αγροτεμάχια με οποιοδήποτε τίτλο κτήσης, ως χρόνος κτήσης θεωρείται ο χρόνος κύρωσης της πράξης εφαρμογής.

3. Σε περιπτώσεις που μετά την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης ή την έκδοση της αντίστοιχης διοικητικής πράξης καθορισμού των ορίων οικισμού μεταβιβάζονται οικόπεδα, τα οποία έχουν αποκτηθεί είτε ως οικόπεδα, είτε ως αγροτεμάχια με οποιοδήποτε τίτλο κτήσης, ως χρόνος κτήσης θεωρείται ο χρόνος έγκρισης της πολεοδομικής μελέτης ή έκδοσης της αντίστοιχης διοικητικής πράξης καθορισμού των ορίων οικισμού.

4. Σε περιπτώσεις κτήσης ακινήτου με ανώμαλη δικαιοπραξία και εν συνεχεία επικύρωσης αυτής, ως χρόνος κτήσης λογίζεται εκείνος της επικύρωσης.

5. Σε περιπτώσεις κτήσης ακινήτου αιτία θανάτου ή δωρεάς εν ζωή-γονικής παροχής, ως χρόνος κτήσης θεωρείται ο χρόνος επαγωγής της κληρονομίας ή ο χρόνος κατάρτισης του συμβολαίου δωρεάς εν ζωή - γονικής παροχής, ακόμη και στις περιπτώσεις που συνέτρεχε νόμιμος λόγος μετάθεσης του χρόνου γένεσης της φορολογικής υποχρέωσης.

6.Σε περιπτώσεις κτήσης ακινήτου δυνάμει μεταβιβαστικού συμβολαίου στο οποίο έχει τεθεί αναβλητική αίρεση ή προθεσμία, ως χρόνος κτήσης του ακινήτου θεωρείται ο χρόνος πλήρωσης της αναβλητικής αίρεσης ή παρόδου της προθεσμίας. Η διάταξη του προηγούμενου εδαφίου ισχύει και στις περίπτωση κτήσης ακινήτου δυνάμει δωρεάς αιτία θανάτου.

7. Σε περιπτώσεις κτήσης ακινήτου δυνάμει συμβολαίου μεταβιβαστικού συμβολαίου, στο οποίο έχει τεθεί διαλυτική αίρεση ή προθεσμία, ως χρόνος κτήσης του ακινήτου θεωρείται ο χρόνος κατάρτισης του οικείου συμβολαίου.

8.Σε περιπτώσεις κτήσης ακινήτου με αναγκαστικό πλειστηριασμό, ως χρόνος κτήσης λογίζεται η ημερομηνία έκδοσης της περίληψης κατακυρωτικής έκθεσης.

9.Στα παραχωρηθέντα ακίνητα λόγω αγροτικής ή αστικής αποκατάστασης ή αναδασμού, ως χρόνος κτήσης θεωρείται ο χρόνος κύρωσης της διανομής ή του αναδασμού, εφόσον αυτός αναγράφεται στον σχετικό τίτλο κυριότητας, και σε κάθε άλλη περίπτωση ο χρόνος έκδοσης του τίτλου κυριότητας, ανεξάρτητα από την ημερομηνία του χορηγηθέντος από την Υπηρεσία αντιγράφου ή της μεταγραφής του.

10. Όταν ο τίτλος κτήσης έχει διορθωθεί ως προς τα περιγραφικά στοιχεία του ακινήτου, με μεταγενέστερο συμβόλαιο, χρόνος κτήσης θεωρείται η ημερομηνία του αρχικού συμβολαίου.

11. Στις περιπτώσεις μεταβίβασης της πλήρους κυριότητας ακινήτου που αποκτήθηκε κατά ψιλή κυριότητα και επικαρπία αντίστοιχα σε διαφορετικούς χρόνους, ως χρόνος κτήσης της πλήρους κυριότητας θεωρείται ο χρόνος κατά τον οποίο αποκτήθηκε κατά ποσοστό 75% τουλάχιστον η αξία της πλήρους κυριότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 ν. 2961/2001.

Η διαδικασία και τα έντυπα 

- Ο φορολογούμενος που μεταβιβάζει ακίνητη περιουσία υποχρεούται, πριν τη σύνταξη του συμβολαίου, να δηλώνει το σύνολο των στοιχείων που αφορούν τον προσδιορισμό του φόρου υπεραξίας. Η δήλωση περιλαμβάνει τα στοιχεία του πωλητή, του συμβολαιογράφου που καταρτίζει την συμβολαιογραφική πράξη και θα διενεργήσει την παρακράτηση και την απόδοση του φόρου, τα στοιχεία του αγοραστή, τον χρόνο και την αξία κτήσης και μεταβίβασης, το είδος της ακίνητης περιουσίας ή των ιδανικών μεριδίων αυτής ή του εμπράγματου δικαιώματος, τα έτη διακράτησης, τους συντελεστές και τον υπολογισμό του φόρου. Ο συμβολαιογράφος υποχρεούται να ελέγχει και να βεβαιώνει την ακρίβεια των στοιχείων αυτών καθώς και να θεωρεί τη δήλωση, δεν έχει, όμως, ευθύνη για όσα στοιχεία δεν έχουν περιέλθει σε γνώση του και δεν περιλαμβάνονται στο συμβόλαιο που συντάσσει. Αν με το ίδιο συμβόλαιο μεταβιβάζονται περισσότερα εμπράγματα δικαιώματα, ο φορολογούμενος (πωλητής) υποβάλλει μία δήλωση στην οποία θα περιγράφονται τα στοιχεία που αφορούν το κάθε δικαίωμα. Αν με το ίδιο συμβόλαιο περισσότερα πρόσωπα (πωλητές) μεταβιβάζουν, υποβάλλεται από το καθένα χωριστή δήλωση. Η δήλωση παραλαμβάνεται από υπάλληλο της Δ.Ο.Υ. της έδρας του συμβολαιογράφου. Η δήλωση υπογεγραμμένη από τον συμβολαιογράφο και τον πωλητή υποβάλλεται σε τρία αντίτυπα, από τα οποία το πρώτο παραμένει στη Δ.Ο.Υ., και τα υπόλοιπα αντίτυπα επιστρέφονται θεωρημένα. Την ίδια ημέρα ή το αργότερο την επόμενη ημέρα της σύνταξης του συμβολαίου ο συμβολαιογράφος καταχωρεί σε ανεξάρτητη εφαρμογή του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Οικονομικών (δίκτυο TAXISnet) τουλάχιστον τα εξής στοιχεία: τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του πωλητή, τον αριθμό και την ημερομηνία σύνταξης του συμβολαίου, το ποσό της υπεραξίας επί του οποίου υπολογίζεται ο φόρος, τη Δ.Ο.Υ. παραλαβής της δήλωσης, τον αριθμό της δήλωσης και το φορολογικό έτος που αφορά. Με την καταχώριση οριστικοποιείται η δήλωση, βεβαιώνεται η οφειλή στον Α.Φ.Μ. του συμβολαιογράφου και παράγεται μοναδικός κωδικός πληρωμής του παρακρατηθέντος φόρου και η «Ταυτότητα Οφειλής»(Τ.Ο.). Θεωρημένο αντίγραφο της δήλωσης που υποβάλλει ο πωλητής στη Δ.Ο.Υ. επισυνάπτεται στο συμβόλαιο.

- Ο φόρος που παρακρατείται από το συμβολαιογράφο με τη σύνταξη του συμβολαίου αποδίδεται από αυτόν με τραπεζική επιταγή που έχει ήδη εκδώσει κατά το χρόνο σύνταξης του συμβολαίου ο πωλητής σε διαταγή του Ελληνικού Δημοσίου, εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την υπογραφή του συμβολαίου, η οποία κατατίθεται αποκλειστικά στην τράπεζα έκδοσης της τραπεζικής επιταγής. Ο συμβολαιογράφος για την κατάθεση της τραπεζικής επιταγής ενεργεί ως πληρεξούσιος του Ελληνικού Δημοσίου και νόμιμος κομιστής της επιταγής. Η κατάθεση των τραπεζικών επιταγών γίνεται από τους φορείς είσπραξης, όπως αυτοί έχουν οριστεί στην αριθμ. Δ5Α 1123655 ΕΞ 2013 (Β΄1964) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών σε μεταβατικούς λογαριασμούς με την ονομασία «Λογαριασμός Ελληνικού Δημοσίου Απόδοσης Φόρου Υπεραξίας Ακινήτων». Οι λογαριασμοί αυτοί είναι ειδικού σκοπού για την απόδοση των ποσών αυτών για την πληρωμή της Ταυτότητας Οφειλής που συνοδεύει εκάστη επιταγή. Η Ταυτότητα Οφειλής εξοφλείται αυθημερόν από τους φορείς είσπραξης. Η οφειλή δεν βαρύνει τον συμβολαιογράφο πριν παρέλθει η προθεσμία απόδοσης του φόρου , δηλαδή κατά τις πέντε εργάσιμες ημέρες από την υπογραφή του συμβολαίου, και κατά το διάστημα αυτό δεν λαμβάνονται ασφαλιστικά ή διοικητικά μέτρα είσπραξης εις βάρος αυτού, και η οφειλή δεν λαμβάνεται υπόψη για τη χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας και δεν συμψηφίζεται με τυχόν απαιτήσεις του συμβολαιογράφου έναντι του Δημοσίου. Η δήλωση υποβάλλεται και όταν δεν προκύπτει υπεραξία (μηδενική) ή όταν αυτή θεωρείται μηδενική. Στην περίπτωση που η υπεραξία θεωρείται μηδενική λόγω απόκτησης του δικαιώματος προ του 1995, στη δήλωση συμπληρώνεται μόνο το έτος κτήσης.

«Αν Γερμανία και Γαλλία υλοποιούσαν το ελληνικό πρόγραμμα θα είχαμε εξέγερση»


«Αν Γερμανία και Γαλλία υλοποιούσαν το ελληνικό πρόγραμμα θα είχαμε εξέγερση»

Γιούνκερ: Να κλείσουμε το χάσμα Βορρά-Νότου.

«Ναι» στην πολιτική ανάπτυξης και την ευρωπαϊκή συνοχή, αλλά «όχι» στα ευρωομόλογα λέει ο Ζαν Κλωντ Γιούνκερ, με αφορμή την ομιλία του στην κοινοβουλευτική ομάδα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο Στρασβούργο το βράδυ της Τρίτης. 

Ο υποψήφιος της ευρωπαϊκής Κεντροδεξιάς για το αξίωμα του προέδρου της Κομισιόν μίλησε στους ευρωβουλευτές για την πολιτική του ατζέντα και στάθηκε ιδιαίτερα στη γεφύρωση των αντιθέσεων μεταξύ Βορρά και Νότου- αντιθέσεις που έγιναν ιδιαίτερα αισθητές στα πρώτα χρόνια της κρίσης. Επιπλέον, ο Γιούνκερ δήλωσε για μία ακόμη φορά αντίθετος, όπως υποστηρίζει, σε μία πολιτική που εστιάζει αποκλειστικά στη λιτότητα, παραβλέποντας την αναπτυξιακή διάσταση.

«Αυτό που ζήτησα είναι να βλέπουμε την δημοσιονομική πειθαρχία και την πολιτική ανάπτυξης και απασχόλησης ως δύο όψεις του ιδίου νομίσματος», δήλωσε ο Γιούνκερ στη Deutsche Welle. «Να συνδυάσουμε δημοσιονομική πειθαρχία και οικονομική ανάπτυξη. Και να κλείσουμε το χάσμα μεταξύ Βόρειας και Νότιας Ευρώπης, γιατί δεν το αντέχω όταν βλέπω να διαιρείται η Ευρώπη σε δύο κατηγορίες, δηλαδή τους “ενάρετους” του Βορρά και τους “αμαρτωλούς” του Νότου. Δε μου αρέσουν αυτά τα στερεότυπα. Και αυτό που χρειαζόμαστε στην Ευρώπη είναι να κλείνουμε τα χαρακώματα που μας χωρίζουν και όχι να δημιουργούμε καινούρια».

Για οκτώ ολόκληρα χρόνια (2005-2013) ο Ζαν Κλωντ Γιούνκερ ήταν επικεφαλής του Eurogroup, πριν τον διαδεχθεί ο υπουργός Οικονομικών της Ολλανδίας Γερούν Ντάισελμπλουμ. Αυτή η προϋπηρεσία ασφαλώς θεωρείται προσόν, αλλά του επιφυλάσσει και κριτική από ευρωβουλευτές των Πρασίνων και της ευρωπαϊκής Αριστεράς για τον συντονισμό (ή μη συντονισμό...) της ευρωπαϊκής πολιτικής εν μέσω κρίσης. Σε συνέντευξη Τύπου στο Στρασβούργο, ο συμπροεδρεύων των Πρασίνων Ντανιέλ Κον Μπεντίτ επανέλαβε την κριτική αυτή σε υψηλούς τόνους διερωτώμενος: «Εάν ο κ. Γιούνκερ κόπτεται τόσο πολύ για τη συνοχή, τι έκανε γι' αυτό το ζήτημα ως πρόεδρος του Eurogroup;»

Η απάντηση από τον ίδιο τον Ζαν Κλωντ Γιούνκερ: «Κατ΄αρχήν φροντίσαμε υπό την προεδρία μου- και αυτό δεν ήταν εύκολο- να διατηρηθεί η συνοχή της ευρωζώνης. Όπως ξέρετε, πάντοτε ήμουν αντίθετος στην εκδίωξη της Ελλάδας από την ευρωζώνη. Προσπαθούσα να συμπεριφέρομαι με σεβασμό και με φιλικά αισθήματα στην Ελλάδα, κάτι που άλλοι δεν έκαναν. Και πάντοτε αντιδρούσα, αν και δεν το εξέθετα στη δημοσιότητα, σε συμπεριφορές που θα είχαν αρνητικές συνέπειες για την Ελλάδα. Ο κ. Κον Μπέντιτ δεν ήταν ποτέ στο Eurogroup, εγώ όμως ήμουν...»

Σε σχετικά μικρή ηλικία ο Ζαν Κλωντ Γιούνκερ, 59 ετών σήμερα, θεωρείται ένας από τους πιο έμπειρους eυρωπαίους πολιτικούς. Μόλις στα 29 του ανέλαβε υπουργικό θώκο, διετέλεσε πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου επί 18 χρόνια και στη συνέχεια ανέλαβε τον συντονισμό του Eurogroup. Θεωρείται «πολιτικός φίλος» του Χέλμουτ Κολ, λέει όμως ότι δεν διστάζει να τα βάλει με τους «ισχυρούς» της Ευρώπης, εάν το θεωρεί απαραίτητο: «Ως επικεφαλής του Eurogroup έπρεπε να φροντίσω να συμμετέχουν όλοι στην κοινή προσπάθεια διάσωσης (του ευρώ). Δεν είμαι άνθρωπος που συστηματικά επιδιώκει την αντιπαράθεση. Αλλά από την άλλη πλευρά σίγουρα δεν φοβάμαι τους  "ισχυρούς"», λέει ο Ζαν Κλωντ Γιούνκερ στην Deutsche Welle.

Το πλεονέκτημα του Ζαν Κλωντ Γιούνκερ είναι ότι «μιλάει με όλους»- μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά, καθώς μιλάει με την ίδια χαρακτηριστική άνεση γαλλικά, αγγλικά και γερμανικά. Στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο Δουβλίνο, που επικύρωσε την υποψηφιότητά του για το αξίωμα του προέδρου της Κομισιόν, είχε δηλώσει ότι στα δύσκολα χρόνια της κρίσης προσπάθησε «να αποτρέψει μία καταστροφή με ταπεινά μέσα».

«Προσπάθησα να στηρίξω κυρίως εκείνους που υπέφεραν από την κρίση» εξηγεί ο πρώην πρόεδρος του Eurogroup. «Για να μείνουμε στο παράδειγμα της Ελλάδας: βλέπουμε ότι εκείνοι που υπέφεραν ήταν οι πιο φτωχοί ΄Ελληνες, ενώ άλλοι απλώς υποκρίνονταν ότι υπέφεραν. Αν υλοποιούσαμε στη Γερμανία ή στη Γαλλία τις μεταρρυθμίσεις που έγιναν στην Ελλάδα, θα είχε γίνει εξέγερση στη βόρεια Ευρώπη. Νομίζω, λοιπόν, ότι οι Βορειοευρωπαίοι καλό θα ήταν να είναι πιο μετριοπαθείς στις απόψεις τους».

Αμφιταλαντεύσεις προκαλούσε ωστόσο η πολιτική Γιούνκερ για τα ευρω-ομόλογα. Μέχρι το 2010 φαινόταν να έρχεται σε σύγκρουση με την καγκελάριο της Γερμανίας για το ζήτημα αυτό. Σε πρόσφατο συνέδριο των γερμανών Χριστιανοδημοκρατών ενόψει ευρωεκλογών δήλωσε αντίθετος, όπως και η Άγκελα Μέρκελ, στην «κοινοτικοποίηση του χρέους μέσω ευρω-ομολόγων». Όπως εξηγεί ο ίδιος στην Deutsche Welle: «Πριν από χρόνια είχα δηλώσει ότι είμαι κατ΄αρχήν υπέρ των ευρω-ομολόγων, αλλά είχα επίσης δηλώσει ότι πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις για να έχουν νόημα τα ευρω-ομόλογα. Δηλαδή: να επιτύχουμε μεγαλύτερη φορολογική εναρμόνιση, να καθιερώσουμε μία πιο ισχυρή ευρωπαϊκή συναρμοδιότητα στη σύνταξη των εθνικών προϋπολογισμών, να έχουμε καλύτερο συντονισμό της οικονομικής πολιτικής. Καθώς δεν φαίνεται πιθανό να τα επιτύχουμε όλα αυτά στα επόμενα πέντε χρόνια, είμαι της γνώμης ότι δεν μπορούμε να έχουμε και ευρω-ομόλογα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, γιατί ακριβώς δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις».

Σήμερα η προκαταβολή των οικογενειακών επιδομάτων



Θα δοθούν σε 669.702 δικαιούχους

Καταβάλλεται σήμερα η προκαταβολή των οικογε­νειακών επιδομάτων, που θα αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2014 για τους δικαι­ούχους που ήδη εισέπραξαν τα επιδόματα του 2013. Ο αριθμός των δικαιούχων είναι 669.702 και θα καταβληθεί το ποσό των 136.817.889 ευρώ.

Για την απόδοση του πρώτου τριμήνου δεν προαπαιτείται η υποβολή εντύ­που Α21, με βάση τη νέα κοινή υπουργική απόφαση που υπεγράφη από τον υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Γιάννη Βρούτση, τον υφυπουργό Εργασίας κ. Βασίλη Κεγκέρογλου και τον υφυπουργό Οικο­νομικών κ. Γιώργο Μαυραγάνη

Το ποσό της προκαταβολής θα είναι ίσο με αυτό που θα ελάμβανε ο δικαιούχος για το πρώτο τρίμηνο με βάση τη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Ε1 που υπέβαλε για το προηγούμενο έτος, όπως αυτό αναπροσαρμόζεται, σύμφωνα με τα τηρούμενα στοιχεία.

Τονίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 9 της σχετικής κοινής υπουργικής απόφα­σης, η δοθείσα προκαταβολή του πρώτου τριμήνου θα συμψηφίζεται με το ποσό που θα προκύπτει μετά την υποβολή της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Ε1 τρέχοντος έτους και την αίτηση Α21 από τον δυνητικά δικαιούχο. 

Σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης Α21 εντός της νόμιμης προθεσμίας τα ποσά που προκα­ταβλήθηκαν αναζητούνται ως αχρεωστήτως καταβληθέντα, σύμφωνα με τις κεί­μενες διατάξεις, εκτός αν ο υπόχρεος, εν τω μεταξύ, τα επιστρέψει οικειοθελώς στον ΟΓΑ, που ορίστηκε ως φορέας απόδοσης με βάση την προβλεπόμενη δια­δικασία.

Επίσης ταυτόχρονα με την έναρξη της υποβολής του Ε1 ήδη από τις 20 Μαρτίου 2014, ξεκίνησε και η διαδικασία υποβολής του εντύπου Α21 για τα Οικο­γενειακά Επιδόματα του έτους 2014. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αίτηση-δήλωση Α21 μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του TaxisNet και αφού έχουν υποβάλει τη φορολογική τους δή­λωση (Ε1). Διευκρινίζεται ότι, όσοι υπέβαλαν αίτηση το έτος 2013 για τη χο­ρήγηση Οικογενειακών Επιδομάτων, πρέπει να ακολουθήσουν την ίδια διαδικα­σία, διορθώνοντας ή συμπληρώνοντας στο Α21 τυχόν αλλαγές, που εμφανίζουν τα στοιχεία τους. 

Μετά την οριστική υποβολή του Α21, οι ενδιαφερόμενοι μπο­ρούν να ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους και για τα τυχόν δικαι­ολογητικά που πρέπει να αποστείλουν στον ΟΓΑ, μέσω της ειδικής εφαρμογής με τίτλο: «Πληροφορίες Οικογενειακών Επιδομάτων», που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (http://www.oga.gr).

«Πριν κράξετε το κοινωνικό μέρισμα, καταλάβετε τη λογική του»


Ο Θεοχάρης, μέσω Facebook, δίνει εξηγήσεις γιατί δε δόθηκε στους άνεργους και υπερασπίζεται την απόφασή του
Εξηγήσεις για τη λογική του κοινωνικού μερίσματος δίνει μέσω του Facebook ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης.

Όπως αναφέρει για τους άνεργους που δεν παίρνουν το επίδομα επειδή φιλοξενούνται σε σπίτι γονέων ή παππούδων λέει: «Οι φιλοξενούμενοι ούτε το δικαιούνται ούτε δεν το δικαιούνται. Απλώς δεν εξετάζονται μεμονωμένα αλλά στα πλαίσια όλου του νοικοκυριού που συνοικεί μαζί τους. Έτσι παππούς γιαγιά, παιδί, νύφη και δυο εγγόνια μαζί εξετάζονται σαν μια μονάδα αρκεί να μένουν όλοι μαζί».

Συγκεκριμένα ο κ. Θεοχάρης δίνει επτά εξηγήσεις για τη διανομή του κοινωνικού μερίσματος: 

«Επειδή πολλά ακούω και διαβάζω για το κοινωνικό μέρισμα και βλέπω σε πολλές περιπτώσεις να γκρινιάζουν οι άνθρωποι χωρίς καν να το έχουν καταλάβει θα ήθελα, χωρίς να το κρίνω, να εξηγήσω την λογική του. Μετά κράξτε το, αλλά τουλάχιστον κάντε το αφού το καταλάβατε.

1. Το μέρισμα είναι προνοιακό. Συνεπώς η λογική του είναι προνοιακή και όχι φορολογική. Δεν πάμε με δηλώσεις, άγαμους έγγαμους, άρθρο 7 ΚΦΕ και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

2. Το μέρισμα το δικαιούνται νοικοκυριά. Δεν λέω οικογένειες για να μην μπλεχτείτε με τα φορολογικά πάλι. Νοικοκυριά είναι ο πυρήνας που συνοικεί. Όσοι μένουν στο σπίτι, μοιράζονται κουτσά - στραβά τις έγνοιες, τα εισοδήματα, το φαί και τους λογαριασμούς. Συνεπώς, εξετάζουμε την κατάσταση του νοικοκυριού συνολικά για να δούμε αν δικαιούται ενίσχυσης ή όχι.

3. Τα κριτήρια δεν μειώνουν τους δικαιούχους. Απλώς επιλέγουν άλλα νοικοκυριά. Όχι εκείνα, αλλά τα άλλα. Δείτε το μαθηματικά: 600Κ από €700+ κατά μέσο όρο θα πάρουν σχεδόν 450 εκ. Αν αλλάξουμε τα κριτήρια (πχ να μην λάβουμε υπόψη το τεκμήριο) θα πρέπει να αλλάξουμε το εισοδηματικό όριο (πχ σε 5000) ώστε να πάρουν πάλι 600Κ νοικοκυριά τα ίδια λεφτά. Άρα δεν είναι πρόβλημα τα τεκμήρια από αυτή την άποψη.

4. Πως να κρίνουμε τόσο διαφορετικά νοικοκυριά μεταξύ τους; Εδώ μπαίνει ο συντελεστής ισοδυναμίας. Κάθε μέλος προσθέτει στον συντελεστή ώστε να αθροίσουμε το βάρος της οικογένειας. 1 ο πρώτος ενήλικας, 1/3 οι επόμενοι, 1/6 τα παιδια. 1/3 έξτρα, για μονογονεϊκές και οικογένειες με κάποιο ανάπηρο μέλος.

5. Ο συντελεστής μπαίνει 2 φορές: Πρώτον, για να διαιρέσει το εισόδημα ώστε μεγαλύτερο εισόδημα, μεγάλης οικογένειας να είναι ισοδύναμο με μικρότερο, μικρότερης. Έτσι €10.000 4μελούς είναι ίσο με €6.000 άγαμου. (το 10.000 διαιρείται με 1+2/3 και μας δίνει 6.000). Δεύτερον, για να αυξήσει το επίδομα πολλαπλασιαζόμενος με το €500 (στο παράδειγμα €500*(1+2/3) = €833,33). Έτσι δίνουμε σε οικογένειες με μεγαλύτερο βάρος περισσότερη ενίσχυση.

6. Οι φιλοξενούμενοι ούτε το δικαιούνται ούτε δεν το δικαιούνται. Απλώς δεν εξετάζονται μεμονωμένα αλλά στα πλαίσια όλου του νοικοκυριού που συνοικεί μαζί τους. Έτσι παππούς γιαγιά, παιδί, νύφη και δυο εγγόνια μαζί εξετάζονται σαν μια μονάδα αρκεί να μένουν όλοι μαζί.

7. Όσοι ζουν σε παραχωρημένη οικία (μόνοι τους δηλαδή σε σπίτι χωρίς ενοίκιο) εξετάζονται μεμονωμένα από το νοικοκυριό αυτού που τους παραχωρεί το σπίτι. Αυτό είναι μια βασική - φορολογική - διάκριση που πολλοί μπερδεύουν: Φιλοξενεία είναι η παραχώρηση δωματίου ώστε να συνοικείς με κάποιον (πχ τον παππού) ενώ η δωρεάν παραχώρηση είναι το δώσιμο * ολόκληρου σπιτιού/διαμερίσματος* χωρίς κόστος, ώστε να γλυτώσει κάποιος το ενοίκιο.

Αυτά σε γενικές γραμμές μπορούν να δώσουν μια εικόνα του μερίσματος όπως έχει αποφασισθεί από την κυβέρνηση. Μπορείτε καλύτερα, ελπίζω, να το κρίνετε.

Σκεφτείτε και αυτό: δεν υπάρχει τέλειο σύστημα. Κάποιοι θα αδικηθούν αφού πρέπει να ξέρεις την κάθε λεπτομέρεια για να μην αδικήσεις κανέναν. Αν μπορούσε να γίνει αυτό, θα είχαμε άλλα προβλήματα!»


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Επικοινωνήστε μαζί μας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης