Η επίμαχη μοτοσικλέτα K1100RS,
ο πριαπισμός και οι κωμικοτραγικές δικαστικές περιπέτειες...
Μαζί με την BMW στις δικαστικές αίθουσες βρέθηκε και ο κατασκευαστής της σέλας, Corbin-Pacific, καθώς ο Henry Wolf αποφάσισε ότι έφταιγαν από κοινού για την περιπέτεια της υγείας του.
Ήταν όμως η «ανατομική» σέλα της Corbin-Pacific ο ένοχος για τη μόνιμη στύση του τραγικού καλιφορνέζου;
Όχι βέβαια, αν δεχτούμε την ετυμηγορία του δικαστή, που απέρριψε την υπόθεση καθώς το θεώρησε κομματάκι δύσκολο να το πιστέψει!
Η υπόθεση έφτασε μάλιστα μέχρι το Εφετείο της Καλιφόρνια τον Απρίλιο του 2012 (και τελεσιδίκησε πρόσφατα), που κλήθηκε να εξετάσει τη μήνυση που κατέθεσε ο Wolf κατά των δύο εταιριών τον Σεπτέμβριο του 2010, όταν ζήτησε παχυλή αποζημίωση για χαμένους μισθούς, ιατρικά έξοδα και ψυχική οδύνη φυσικά.
Ο δικαστής James J. McBride αποφάσισε όμως ότι δεν υπήρχαν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για να ενοχοποιηθεί η σέλα για την υπόθεση πριαπισμού του ενάγοντος, αν και ειδικός νευρολόγος ισχυρίστηκε ότι οι δονήσεις της μηχανής προκάλεσαν τη ζοφερή πάθηση.
Οι εναγόμενοι κατέθεσαν μαρτυρίες από κατόχους της επίμαχης μηχανής που δεν βίωσαν αντίστοιχες δυσλειτουργίες, στους οποίους περιλαμβανόταν και ο διευθύνων σύμβουλος της Corbin-Pacific, Mike Corbin.
Αν βέβαια δεν φταίει το μηχανάκι για τη μόνιμη στύση, τότε ποιος είναι ο υπαίτιος; Και κάτι ακόμα: δεν θα μπορούσε η BMW να ισχυριστεί -προς υπεράσπισή της- ότι η μηχανή της του χάρισε τη βόλτα της ζωής του; Αυτό θα προσέλκυε στα σίγουρα μια εντελώς νέα γενιά αγοραστών!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε εδώ τα σχόλιά σας